Toon posts:

HP 3745 "ingreep gebruiker vereist"

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebbben hier een HP 3745 van nog geen 6 maanden oud. Nu pakte de printer in een keer een stapel papier in de laadbak, dit is toen eruit getrokken en toen ging het mis...

Hij geeft bij een printopdracht nu aan:

Ingreep gebruiker vereist.

Wie weet het antwoord, of wie kan me helpen.

thnx!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Hij pakte een stapel uit de laadbak bedoel je? Zit er niet ergens een stukje papier klem ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn weten niet... kan niks terugvinden iig!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Kijk inderdaad even of er nog ergens een stuk papier in de printer hangt. Kan best zijn dat het ding een fijne paperjam heeft. Zo niet, dan zul je toch HP even moeten bellen (6 maanden oud, dus dat ding valt nog onder garantie) omdat we niet echt helderziend zijn en dus van afstand in je printer kunnen kijken wat er nu precies aan de hand is ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Staat hij wel online ?

Gewoon nog een keer (meestal )de groene knop indrukken zodat er Gereed of Klaar in het displaytje staat.

Zet de printer eens even uit en aan.

Haal desnoods alle bakken even los en kijk of je nog iets van papier ziet.

[ Voor 19% gewijzigd door Frostbite op 17-03-2005 15:21 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Topicstarter
Thnx alvast, we gaan nog even kijken of er toch niet een klein stukje papier ergens tussen zit... maar lijkt me onwaarschijnlijk... kan er niet een koper contactje kapot zijn, dus eigenlijk waar het papier door naar buiten wordt gevoerd.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-02 10:33
bij mij zit er aan de achterkant(HP PSC 2110) een klepje, deze kan je open doen en op plekken komen waar je anders nooit bij kan, hier zat bij mij een keer een stukje fotopapier vast }:O

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas geen papier gevonden... in de hele printer niet :(

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Al uit en aangezet? Wil nog wel eens helpen als er een sensor dwars ligt.
Maar sowieso geven de nieuwe HP printers onzin meldingen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Aan-/Uitzetten heeft geen nut gehad... :'(

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Bij goede paperjams loont het de moeite alle papier snippers te verzamelen en weer aan elkaar te leggen om te zine of je alles hebt verzameld.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Ben bang dat er dan toch een kleinstukje papier in de printer zit, zeer waarschijnlijk net in de sensor.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan inderdaad heel goed ja, we gaan het eens bekijken, iig erg bedankt! _/-\o_
Pagina: 1