There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
|>
Groetjes, FaceDown.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Onder basisregels versta ik eerder dingen als: zorg dat je onderwerp en achtergrond op de een of andere manier scheidt van elkaar. Bij een portret bijv. door een kleine DOF te kiezen. Of: schiet een voorwerp niet door een hek heen. Of: zorg ervoor dat de vogel niet net met z'n kop onder z'n vleugel zit omdat het onderwerp dan een beetje verloren gaat.
Oh well...de grens tussen regels en suggesties is vrij dun, bedenk ik opeens.
[ Voor 11% gewijzigd door YellowCube op 17-03-2005 15:59 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Inderdaad. En ook jammer dat je toch heel licht de spijlen van de tralies nog ziet. Waarschijnlijk kon je niet anders, maar het geeft toch een lelijk effect.Ralph Smeets schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:02:
zoals de laatste foto van de tijger. Geen slechte foto, ware het niet dat zijn rechter oor, voor de kijker dus links, er maar half op staat.
-
Lette nu voornamelijk op dat ik in kon zoomen en zo een wazige achtergrond kon creeren.
Foto 2 vindt ik persoonlijk wel wat hebben, juist omdat je niet gewoon de vogel ziet.
En de laatste foto is hij onvermijdelijk om die tralies er niet op te krijgen.
Gelukkig zijn ze wel wazig, maar was wel tevreden over de kleuren.
P.S de foto's zijn genomen met een nikon d70.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat is een NIK photoeffects plugin voor photoshop.Niky schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:30:
Dat 'speciaal effect' lijkt meer op een foto met te weinig licht. Kan je vertellen wat je hiervoor gebruikt hebt?
Hier zitten een aantal mooie effecten in.
Deze was midnight geloof ik. Het geeft, vindt ik, wel een mooi effect.
Al komt hij er wat minder uit zo.