[5.1] Recente reviews gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
Hallo schattige en knuffelbare GOT bewoners.

Ik had dit verhaal net ook al gepost... maar om een of andere reden is het er niet bij komen te staan. Dus nu maar weer dat verhaal.

Ik heb wat tegenslag gehad met mijn Loigitech Z-5300 die ik had besteld, die is niet meer op voorraad en het is ook onbekend of hij ooit nog wel geleverd wordt. Dit is ook zo het geval met de Z-680.
Het probleem is, dat ik echt tijden het internet heb lopen door te zoeken naar de beste setjes, en ik kwam daar op uit. Nu die beide setjes dus niet echt meer leverbaar zijn ben ik op zoek gegaan naar andere, nieuwe reviews.
Alleen het lijkt wel of de wereld is gestopt na 2002, er is geen enkel nieuwere review te vinden.

Ik zoek dus reviews voor 5.1 setjes die tussen de €100,- en €225,- die nog leverbaar zijn. Het liefst een recente review.

Kan iemand me hier mee helpen?

(Ps GOT-Mods, fix die search is, alles wat je zoekt met een punt erin (".") geeft ie een error aan. Dus als je wilt zoeken op "5.1 setje" moet je zoeken op "5 1 setje" iets wat toch soms rare results geeft... of ligt dit aan mij)

• Steph Kai
Grumbl.... is er dan niemand die me hiermee kan helpen? ;(

• Steph Kai
[treurig mode] Is er dan echt niemand die me hieraan kan helpen? [/treurig mode]

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-01 16:37
Ik kan me niet voorstellen dat je met Google niets gevonden hebt :?

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-01 01:32
5.1 roundup:
http://www.behardware.com/articles/548/page1.html
http://www.epigamer.com/article.php?a=161

de enige twee recentere die ik voor je heb kunnen vinden

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Hier in de mediamarkt Utrecht staan die setjes volgens mij nog gewoon hoor?
Geen idee om even wat winkels af te bellen of ze nog wat in het magazijn hebben staan?

Inet winkels hebben zelden tot nooit een magazijn en zijn volledig afhankelijk van de groothandel. Dus als 1 niks geleverd krijgt krijgt niemand wat. Dat wil niet zeggen dat ze niet meer te krijgen zijn :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Steph Kai
Ja maar ik heb geen zin €50,- meer te betalen voor een setje die je ook voor €150,- kan kopen.... En Silent: Heb je de datum van die onderste link gezien? 2002 ;)

Maar Qwertyuiop, als jij mij drie bruikbare tests geeft die aan mijn "eisen" voldoen... dan eet ik mn schoen op.

Verwijderd

Reviews zat hoor, die kun je al gemakkelijk uit de centrale topic's vissen.

Hier bijvoorbeeld: Het Logitech X- en Z-Serie Topic - Deel 5
Of deze: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.