Toon posts:

office 97 beschadigd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net op een computer van een familie lid office '97 geinstalleerd. Na opnieuw op gestart te hebben wilde ik Word openen. Het pictogram veranderde zomaar in een soort van koffertje en Word starte niet meer op. Alle andere programma's van office werken ook niet ik krijg het zelfde als bij Word. Ik heb gekeken in het office mapje en daar staan nu allemaal vage bestanden met gekke tekens en de datum waarop ze gewijzigd zijn kloppen niet( een komt er uit 2038 bijvoorbeeld). Ik heb office opnieuw geinstalleerd maar in een andere map. Dat doet het nu helemaal goed. Het probleem wat ik heb is dat ik de oude bestanden van Office niet meer kan verwijderen, ik krijg dan Error Access Denied. Ik wil ze wel graag verwijderen want Windows 98SE valt er over als ik opstart. De computer heeft geen internet toegang dus een virus van internet lijkt me niet kunnen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,
Wim

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:04

Reptile209

- gers -

Klinkt alsof je HD je een geintje flikt (beschadigde FAT-tabel oid). Doe eens een checkdisk (in DOS of windows) en kijk eens of dat helpt.
Virus op je CD' tje is ook geen optie? ;)

Zo scherp als een voetbal!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:18
Scan die hardeschijf eens op bad sectors enzo.. Ziet eruit alsof die HDD aan het eind van zn latijn is...