Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een complete Medion PC (MD 8386) inclusief hun eigen Home cinema software (van Cyberlink). Uiteraard wilde in dit niet gebruiken, MCE leek mij gewoon veel prettiger en mooier
Alles wordt prima herkend (TV-kaart moet ik nog aan beginnen), en nu wil ik de remote programmeren voor gebruik onder MCE. Via wat zoeken kwam ik erachter dat het programma Girder (met generic x10 plugin) het zou moeten kunnen. De meeste knoppen krijg ik inderdaad prima aan e praat, maar van een aantal weet ik gewoon niet hoe ik ze "in Girder" moet zetten.
Het gaat om de volgende functies:
- Channel +/-
- Record
- Teletext (inclusief de 4 kleuren)
- DVD menu (dus tijdens een film direct naar het menu)
- Numerieke toetsen (hangen nu aan NUMPAD1..2..3 enz) om te typen als met SMSjes.
Dus, weet iemand de shortcuts/commands/regvalues van de bovengenoemde functies of kan ik dit met een plugin o.i.d. aan de praat krijgen? Zodra ik deze functies werkend heb kan ik het complete bestand plaatsen zodat iedereen met een Medion remote er gebruik van kan maken.
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs