[Toetsenbord] Saitek Gamer's Keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-02 20:51
Momenteel heb ik deze kast:
Enermax CS-989
Alleen dan de volledig zilverkleurige variant

En deze muis zit erbij:
Logitech Click!

Verder heb ik de boel wat opgeleukt met een blauwe neon buis, die mooi door het plexiglazen front van de kast schijnt. D'r staat ook nog een ledlamp naast de computer, een lange aluminium buis + een plexiglazen buis met luchtbellen erin die van onder verlicht wordt door blauwe leds. Heb hier helaas geen plaatje van.

Om het feestje helemaal compleet te maken hoort hier nog een mooi toetsenbord bij:
Saitek Gamer's Keyboard :9~
Maar....je voelt em misschien al aankomen: Ik kan geen shop in Nederland vinden die dit ding heeft! En de buitenlandse shops die hem wel hebben verschepen niet internationaal of hanteren hogere verzendkosten dan dat het toetsenbord kost :X . Wat een beetje zonde zou zijn...Mijn vraag dus: wie weet een adresje of webshop in Nederland die dit ding verkoopt? Hij staat ook niet in de Pricewatch.

B.v.d.

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:21
Wat een butt ugly ding, mijn smaak totaal niet maar smaken verschillen dan ook nogal. Wat is er zo bijzonder aan, behalve het uiterlijk, dan een goed ander toetsenbord?

[ Voor 13% gewijzigd door Paul Hewson op 17-03-2005 16:31 ]

• eaalb
Blauwe achtergrondverlichting van de toetsen :9~ Maar idd over persoonlijke smaak valt niet te twisten, IK vind het persoonlijk een cool ding (heb ook verscheidene reviews en screenshots gezien).
Maar ik sta natuurlijk open voor andere suggesties. Zolang het toetsenbord maar:

a) blauwe achtergrondverlichting van de toetsen heeft
b) zilverkleurig is (hij moet wel bij m'n kast en muis passen)
c) lekker typt (en daarbij niet zo'n herrie maken dat de rest van het huis mee kan genieten :X )

Verwijderd

www.alternate.nl verkoopt hem (tenminste, hij staat op hun site, levertijd onbekend).
www.5-star.nl heeft ook zo'n ding, maar die ziet er wat cheap uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 18:26 ]

• eaalb
Bij Alternate staat 'ie helaas niet meer op de site (zal wel niet leverbaar zijn) En dat ding van 5-star ziet er inderdaag een beetje cheap-ass uit.

Ik kwam nog wel ergens dit toetsenbord tegen
Sharkoon Luminous Keyboard III

En op de site van Revoltec:
Revoltec Lightboard

Ik heb wat meer positieve reviews over de Revoltec gelezen dan over de Sharkoon, maar de Revoltec is helaas weer een compact toetsenbord met van die laptoptoetsen. Zelf heb ik dus het liefst een full-size toetsenbord.

Heeft iemand nog andere suggesties naast de toetsenborden van Sharkoon en Saitek?

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:35
Wijs ding, wil ik ook wel hebben, zoek ook nog een nieuw toetsenbord. Zat idd aan die Revoltec te denken of anders een logitech ding. Zo'n ultra flat ding, wel relxd :9

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:43
Ik zelf ben ook sinds kort op zoek naar het Saitek Eclipse toetsenbord iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Alternate heeft hem niet (meer) Dus wie weet nog een (liefst nederlandse) website waar ik deze kan bestellen?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Banjy
Is dit topic eigenlijk nog wel actief?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:24:
Is dit topic eigenlijk nog wel actief?
blijkbaar niet echt, ik zou het ook niet weten waar je m kan kopen, zit niet echt in die markt.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 21:44

silitek

Tubes Only

eaalb schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:39:
Bij Alternate staat 'ie helaas niet meer op de site (zal wel niet leverbaar zijn) En dat ding van 5-star ziet er inderdaag een beetje cheap-ass uit.

Ik kwam nog wel ergens dit toetsenbord tegen
Sharkoon Luminous Keyboard III

En op de site van Revoltec:
Revoltec Lightboard

Ik heb wat meer positieve reviews over de Revoltec gelezen dan over de Sharkoon, maar de Revoltec is helaas weer een compact toetsenbord met van die laptoptoetsen. Zelf heb ik dus het liefst een full-size toetsenbord.

Heeft iemand nog andere suggesties naast de toetsenborden van Sharkoon en Saitek?
Revoltec is gewoon op full-size hoor...ik heb de mijne net binnen _/-\o_
verkrijgbaar bij www.eynstein.nl

Revoltec Lightboard XL

Tubes....It's what make music music!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09-2025
eaalb schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:16:
Blauwe achtergrondverlichting van de toetsen :9~ Maar idd over persoonlijke smaak valt niet te twisten, IK vind het persoonlijk een cool ding
Wow, ik vind em wel wat hebben :P Die eclipse vind ik wel net wat mooier..

"It's about time you showed up Fox!"

• Banjy
Speek1984 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:50:
[...]

Wow, ik vind em wel wat hebben :P Die eclipse vind ik wel net wat mooier..
Ja ik ook en de Eclipse schijnt het beste gamer toetsenbord te zijn vooral door zijn geweldig zachte toetsen...Maar die verlichting doet het hem gewoon :9 Maarre waar te koop? Want in Amerika willen ze alleen maar naar Canada of Amerika zelf (duh) verzenden... :(

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 11:02
Als je zachte toetsen wilt en blauwe achtergrond verlichting dan is deze ia misschien wat voor jou:
http://inkoopactie.net/ia/zr6hl8ml

• Banjy
Lennart_1337 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:47:
Als je zachte toetsen wilt en blauwe achtergrond verlichting dan is deze ia misschien wat voor jou:
http://inkoopactie.net/ia/zr6hl8ml
Hmm nee niet echt. Ik wil gewoon een Saitek Eclipse :)

Ik heb zojuist Spectron.nl gemaild met de vraag of zei het kunnen leveren. Ik kwam namelijk hun adres tegen op de site van Saitek bij Contact Us...

Edit\

het toesenbord is niet in nederland verkrijgbaar, zijn opvolger (pc gaming
keyboard) is van midden mei bij de mediamarkten, norrod, en de betere pc
zaken te verkrijgen/bestellen

Met vriendelijke groet,

Hier schieten we dus ook niks mee op ;) Aangezien de eclipse opvolger van gaming keyboard is. Maar ik heb nog even teruggemaild.

[ Voor 28% gewijzigd door Banjy op 29-04-2005 15:03 ]

• speek1984
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:53:
[...]

Hier schieten we dus ook niks mee op ;) Aangezien de eclipse opvolger van gaming keyboard is. Maar ik heb nog even teruggemaild.
Bedankt, w88 we nog ff af! :Y)

• Banjy
Speek1984 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:06:
[...]

Bedankt, w88 we nog ff af! :Y)
Ik heb niet heel veel hoop maar goed (van dat mailtje)... Maar er moet toch wel een Online shop zijn die ook naar Europa verzend??? Ik heb dit echt nog nooit gehad normaal vind je wat je wilt hebben zo op internet en is Internationaal verzenden geen probleem... Ik vind het maar vreemd... 8)7

• speek1984
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:13:
[...]

Ik heb niet heel veel hoop maar goed (van dat mailtje)... Maar er moet toch wel een Online shop zijn die ook naar Europa verzend??? Ik heb dit echt nog nooit gehad normaal vind je wat je wilt hebben zo op internet en is Internationaal verzenden geen probleem... Ik vind het maar vreemd... 8)7
Heb het vaker meegemaakt.. Die zeldzame dingen die dan bijna nergens fatsoenlijk besteld kunnen worden.. Dan loop je door de stad, zie je het toevallig liggen. Vraag je aan zo'n verkoper hoe ze dat besteld hebben, krijg je als antwoord: 'Dat kwam toevallig binnen.'
8)7

EDIT: Zoiets gebeurt mij nou nooit :+

[ Voor 5% gewijzigd door speek1984 op 29-04-2005 15:16 ]

• Banjy
Zojuist ook even een thread aangemaakt met deze vraag op het officiele Saitek forum er moet toch een manier zijn om die dingen in Nederland te krijgen???!!??? Ik wordt hier langzamerhand gek, ik kan het gewoon niet hebben dat het niet te krijgen is... :(

• speek1984
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:27:
Zojuist ook even een thread aangemaakt met deze vraag op het officiele Saitek forum er moet toch een manier zijn om die dingen in Nederland te krijgen???!!??? Ik wordt hier langzamerhand gek, ik kan het gewoon niet hebben dat het niet te krijgen is... :(
Hahaha eens moet het lukken :+ Als je maar lang genoeg aan blijft houden zullen ze tog wel zwichten 8)7

• Banjy
Speek1984 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:45:
[...]

Hahaha eens moet het lukken :+ Als je maar lang genoeg aan blijft houden zullen ze tog wel zwichten 8)7
Jaaaa gevonden:

(van Saitek Forum)
Hi,

It's not out here in Europe yet but will be available by this Summer hopefully. At the moment they're only available in the US and Canada with the US keyboard layout, but if that's okay for you then one place you can import one from is at this link:

http://www.bytewizecomputers.com/products/7/63/673/8772

----

Maar dan worden de kosten als volgt:

Your Subtotal BEFORE Shipping and Handling : €44.09
Your Total Shipping and Handling for this purchase : €35.85
Your Grand Total for this purchase : €79.94
:(

Best wel duur grapje dan dus!

• speek1984
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:56:
[...]

Best wel duur grapje dan dus!
*slik* idd.. ;(

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
die windows knop tussen de linker ctrl en alt.... een beetje gamer wipt die er toch meteen uit?

http://www.zboard.com/us/..._detail_worldWarcraft.htm

http://www.zboard.com/us/products/products_detail_doom3.htm

verder heb ik zelf een 3de hans keyboard... tis ook al me 4de ofso, als mn pc het weer eens niet doet (zoals nu) mag ik van mezelf mn pc pijn doen door het keyboard een pak rammel te geven :P beter dan mn scherm of kast dacht ik zo 8)7 8)7 8)7

http://specs.tweak.to/12504

• Banjy
Misschien een inkoop actie organiseren ofzo... er is volgens mij wel aninmo voor (al zou ik niet weten hoe dat verder werkt hoor, het organiseren zeg maar)

Of natuurlijk wachten tot de zomer en hopen dat ze dan goedkoper zijn al vrees ik dat dit soort (redelijk exlcusief) producten hier ook stevig aan de prijs zullen zijn...

Edit\ Meerdere bestellen heeft geen zin de verzendkosten worden gewoon verdubbeld :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Banjy op 29-04-2005 16:07 ]

• speek1984
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:06:
[...]

Misschien een inkoop actie organiseren ofzo... er is volgens mij wel aninmo voor (al zou ik niet weten hoe dat verder werkt hoor, het organiseren zeg maar)

Of natuurlijk wachten tot de zomer en hopen dat ze dan goedkoper zijn al vrees ik dat dit soort (redelijk exlcusief) producten hier ook stevig aan de prijs zullen zijn...
Precies.. Maar dan pass ik hem toch maar :X
Vind dat teveel geld voor een mobo.. Dan mod ik mn standaard baggerboard wat bij me comp geleverd werd wel B)
Ik kan dat geld wel beter gebruiken :Y)

• Banjy
Speek1984 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:09:
[...]

Precies.. Maar dan pass ik hem toch maar :X
Vind dat teveel geld voor een mobo.. Dan mod ik mn standaard baggerboard wat bij me comp geleverd werd wel B)
Ik kan dat geld wel beter gebruiken :Y)
Hmm ik zit toch nog wel steeds te twijfelen maar dat komt omdat ik eigenlijk al lange tijd een Logitech Dinovo Set wou.. Maar heb inmiddels een goede muis (MX510) en dan moet ik dus nog een mooi toetsenbord daarbij match deze precies met me desktop (ook blauw verlicht) en is het nog steeds een stuk goedkoper dan de Dinovo en dan hoef ik mijn goede muis niet weg te doen...

Hmm ik denk er nog wel ff over na :)

Maar toch tof dat er een winkel voor is :*) (Blij)

• speek1984
Banjy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:23:
[...]

Hmm ik zit toch nog wel steeds te twijfelen maar dat komt omdat ik eigenlijk al lange tijd een Logitech Dinovo Set wou.. Maar heb inmiddels een goede muis (MX510) en dan moet ik dus nog een mooi toetsenbord daarbij match deze precies met me desktop (ook blauw verlicht) en is het nog steeds een stuk goedkoper dan de Dinovo en dan hoef ik mijn goede muis niet weg te doen...

Hmm ik denk er nog wel ff over na :)

Maar toch tof dat er een winkel voor is :*) (Blij)
Snap ik.. Was trouwens al snel meel trug _/-\o_

• Banjy
Speek schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:26:
[...]

Snap ik.. Was trouwens al snel meel trug _/-\o_
Nee heb het via het officiele Saitek forum gevonden. Maar dat eerste mailtje had ik zo terug ja de 2e nog niet al betwijfel ik ook of dat nog gaat gebeuren... :)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zag laatst ergens een inkoopactie van oprolbare toetsebordjes die blauw licht gaven, echt wat voor jouw volgens mij maar weet niet meer waar ik dat had gezien |:(

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Banjy
GoldenSample schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:23:
zag laatst ergens een inkoopactie van oprolbare toetsebordjes die blauw licht gaven, echt wat voor jouw volgens mij maar weet niet meer waar ik dat had gezien |:(
werd op de vorige pagina ook al genoemd, maar dat is zeker niet wat ik zoek :) Ik denk dat ik wel voor de Saitek ga maar dat ik nog ff tot de zomer afwacht omdat hij dan in Europa zou komen...

Verwijderd

Ik denk dat het Saitek Keyboard eerder zal komen.

Mijn leverancier heeft hem al in zijn database staan als hij leverbaar is laat ik dit wel weten

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:38:
Ik denk dat het Saitek Keyboard eerder zal komen.

Mijn leverancier heeft hem al in zijn database staan als hij leverbaar is laat ik dit wel weten
graag :) Oh en voor een leuke prijs natuurlijk ;) Het moet wel goedkoper zijn dan zelf uit amerika importeren met verzendkosten, maar zo moeilijk moet dat niet zijn aangezien de verzendkosten ongelovelijk hoog zijn.

Verwijderd

vandaag contact gehad met leverancier ..

ZO als het er nu naar uit ziet zal hij vanaf volgende week ergens leverbaar zijn ....

verkoop prijs rond 53 Euro

• Banjy
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:58:
vandaag contact gehad met leverancier ..

ZO als het er nu naar uit ziet zal hij vanaf volgende week ergens leverbaar zijn ....

verkoop prijs rond 53 Euro
Heel goed nieuws _/-\o_ Thnx voor de moeite enz! Wat een leuke prijs :*)

Post hier maar als hij er ook daadwerkelijk is en waar te koop natuurlijk ;)

• Banjy
Is er misschien alweer een update en definitieve release datum? Het is alweer een tijdje zo stil...

Verwijderd

*bump*

ik wacht ook met smart

Verwijderd

Saitek keyboards zijn besteld volgens leverancier heb ik ze woensdag..

prijs wordt 58 Euri

www.future-web-design.nl

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 14:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:58:
Saitek keyboards zijn besteld volgens leverancier heb ik ze woensdag..

prijs wordt 58 Euri

www.future-web-design.nl
hebben we het over de Saitek Eclipse?

want de site zegt dat de Saitek USB Gaming Keyboard woensdag binnenkomt (= niet hetzelfde als de Eclipse versie)

Verwijderd

Zoals het topic ook aangeeft gaat het om de SAITEK GAMER'S KEYBOARD.

deze heeft meer funkties als de Eclipse maar voor de rest ziet hij ongeveer hetzelfde uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.saitek.com/row/images/product/pcp/keyboard.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:58:

deze heeft meer funkties als de Eclipse maar voor de rest ziet hij ongeveer hetzelfde uit.

[afbeelding]
je hebt gelijk - ik had de titel van het topic niet eens gelezen - ik had alleen een postje gezien van iemand die ook een Eclipse zocht

kan je ook aan die Eclipse-versie komen?

• Banjy
[quote]Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:58:

NOOOOO!!!! Je hebt wel gelijk dat het in dit topic over het Gamers Keyboard gaat, maar ik zoek de Eclipse!!

Damm is ie hier nog steeds niet te koop 8)7

Verwijderd

SAITEK GAMERS KEYBOARD in prijs verlaagd 49.50

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:37:
SAITEK GAMERS KEYBOARD in prijs verlaagd 49.50
Kun je niet de Saitek Eclipse importeren en verkopen? Volgens mij zijn er niet erg veel mensen in dit toetsenbord geintereseert... maar thnx anyway hoor.

Dus als iemand nog een idee heeft hoe we voor een leuke prijs aan de Saitek Eclipse kunnen komen, ik hoor het graag!

• Banjy
Is er iemand die ons nog wat verder kan helpen.. Het is toch onvoorstelbaar dat dat ding zo moeilijk te krijgen is... :(

• Banjy
Geloof het of niet, maar ik type dit bericht met de Saitek Eclipse!!!!! :D Tering wat heeft het lang geduurd, kijk maar naar de voorgaande posts...

Hij bevalt trouwens prima, heerlijk zacht en de verlichting is ook erg mooi. Hij is dus nu gewoon in Nederland te koop. :) Heb die van mij voor €49,00 gekocht.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 22:12

Smarron

The bend

Banjy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:32:
Geloof het of niet, maar ik type dit bericht met de Saitek Eclipse!!!!! :D Tering wat heeft het lang geduurd, kijk maar naar de voorgaande posts...

Hij bevalt trouwens prima, heerlijk zacht en de verlichting is ook erg mooi. Hij is dus nu gewoon in Nederland te koop. :) Heb die van mij voor €49,00 gekocht.
Sorry voor de kick, maar ik ben ook geinteresseerd in deze Saitek board. Kun je misschien wat foto's posten hoe deze eruit ziet, vooral in het donker met die mooie blauwe verlichting?

Ik zit trouwens nog wel te twijfelen welke ik zal nemen. Ik vind de Eclipse mooier, gezien de zwarte buitenkant, maar de Gamers heeft zo'n extra pad bijgeleverd wat een aantal moves met gamen kan automatiseren, wat ik ook wel handig vind. Aan de andere kant heb ik het nu ook niet echt nodig gehad. Heeft iemand de Gamers edition toevallig en kan iemand daarvan wat mooie foto's posten ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hier is hij voor 46 euro te krijgen (informatique).

Die gamers versie is daar ook te krijgen, alleen wordt aangegeven dat het een UK layout is, weet niet of dat veel verschilt met de nederlands/US layout?

Zover ik kan zien heeft die eclipse ook doorschijnende toetsen (laser cut ofzo), de gamer dus niet. Hm.. begin ik toch te twijfelen :(

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2005 11:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Smarron

Smarron

The bend

Sinergy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:31:
hier is hij voor 46 euro te krijgen (informatique).
Ook geabonneerd op de Informatique nieuwsbrief? :z Maar idd, daar is hij erg goedkoop.
Die gamers versie is daar ook te krijgen, alleen wordt aangegeven dat het een UK layout is, weet niet of dat veel verschilt met de nederlands/US layout?

Zover ik kan zien heeft die eclipse ook doorschijnende toetsen (laser cut ofzo), de gamer dus niet. Hm.. begin ik toch te twijfelen :(
Ik denk dat ik die extra pad toch maar erg weinig zal gaan gebruiken en ik vind de de Eclipse gewoon mooier. Mijn keuze is in ieder geval gemaakt. Hoop nog wel op wat high res screens!

• Banjy
Smarron schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:46:
[...]
Sorry voor de kick, maar ik ben ook geinteresseerd in deze Saitek board. Kun je misschien wat foto's posten hoe deze eruit ziet, vooral in het donker met die mooie blauwe verlichting?

Ik zit trouwens nog wel te twijfelen welke ik zal nemen. Ik vind de Eclipse mooier, gezien de zwarte buitenkant, maar de Gamers heeft zo'n extra pad bijgeleverd wat een aantal moves met gamen kan automatiseren, wat ik ook wel handig vind. Aan de andere kant heb ik het nu ook niet echt nodig gehad. Heeft iemand de Gamers edition toevallig en kan iemand daarvan wat mooie foto's posten ?
Ik wil best foto's voor je maken echter geloof ik niet dat deze veel toevoegen. Hij ziet er gewoon zo uit als op alle reeds bestaande foto's (reviews etc)...

Wat ik je wel kan zeggen is dat hij onwijs lekker typt. Voor mij was het echt een hele verbetering ten opzichte van mijn wireless microsoft keyboard.

Ik wou eerst ook de gamers edition, maar de saitek heeft een veel mooiere/betere verlichting. (door de toetsen heen ipv van eronder).

Oftewel: Koop hem gerust :)

• Smarron

Smarron

The bend

Banjy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:32:
Ik wil best foto's voor je maken echter geloof ik niet dat deze veel toevoegen. Hij ziet er gewoon zo uit als op alle reeds bestaande foto's (reviews etc)...

Wat ik je wel kan zeggen is dat hij onwijs lekker typt. Voor mij was het echt een hele verbetering ten opzichte van mijn wireless microsoft keyboard.

Ik wou eerst ook de gamers edition, maar de saitek heeft een veel mooiere/betere verlichting. (door de toetsen heen ipv van eronder).

Oftewel: Koop hem gerust :)
Ik heb inderdaad een paar mooie highres foto's kunnen vinden.

En je vertelt ook direct wat ik nog wilde weten. De Eclipse heeft de verlichting door de toetsen heen en de Gamers niet. Volgens mij geeft dat uiteindelijk veel minder licht dan de Eclipse.

• Banjy
Smarron schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:36:
[...]
Ik heb inderdaad een paar mooie highres foto's kunnen vinden.

En je vertelt ook direct wat ik nog wilde weten. De Eclipse heeft de verlichting door de toetsen heen en de Gamers niet. Volgens mij geeft dat uiteindelijk veel minder licht dan de Eclipse.
Vandaag eens me kamer op de foto gezet en toen bedacht ik me dat ik ook wel alsnog even een foto voor jou kon maken, ik vind hem echter niet veel toevoegen (vergeleken met internet) maar ach het idee is er he ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/banjysite/Room/keyboard%20(Small).JPG

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Uitverkocht bij informatique ;(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Smarron

Smarron

The bend

Banjy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:06:
Vandaag eens me kamer op de foto gezet en toen bedacht ik me dat ik ook wel alsnog even een foto voor jou kon maken, ik vind hem echter niet veel toevoegen (vergeleken met internet) maar ach het idee is er he ;)

[afbeelding]
Thnx for the pic.

Nu zie ik direct een nadeeltje (voor mij persoonlijk dan). De SHIFT-toets aan de linkerkant is slechts een klein blokje, hier kan ik echt amper mee werken. Ik ben een grote gewend (op een andere PC met eenzelfde kleine shift maak ik continu fouten, heel annoying. :( )

De Gamers-edition daarentegen heeft wel een grote knop! |:( Maar ik die vind er gewoon minder mooi uitzien. Pfff, het is ook nooit goed. Of ben ik dan zo'n zeikerd.
Wel op voorraad bij de leverancier toch? Of ook niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Smarron op 17-12-2005 07:51 ]

• Banjy
Smarron schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 07:51:
[...]
Thnx for the pic.

Nu zie ik direct een nadeeltje (voor mij persoonlijk dan). De SHIFT-toets aan de linkerkant is slechts een klein blokje, hier kan ik echt amper mee werken. Ik ben een grote gewend (op een andere PC met eenzelfde kleine shift maak ik continu fouten, heel annoying. :( )

De Gamers-edition daarentegen heeft wel een grote knop! |:( Maar ik die vind er gewoon minder mooi uitzien. Pfff, het is ook nooit goed. Of ben ik dan zo'n zeikerd.

[...]
Wel op voorraad bij de leverancier toch? Of ook niet?
Het klopt wat je zegt over de shift toets. Maar ik ben er nu wel weer aan gewend. Ik kan er met mijn pink heel makkelijk bij. Als ik jouw was zou ik het ook gewoon proberen, ik denk dat het wel went.

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb hem binnen! Hij voelt echt heerlijk aan! De knoppen zijn lekker stil en heel licht om in te drukken. Het bord zelf is erg zwaar vergeleken met andere toetsenborden en hij schuift voor geen mogelijkheid over de tafel heen. En het licht is echt super!

Het missen van de grote linker-shift toets zal ik aan moeten wennen, maar dat komt ook wel goed.

Echt een heerlijk toetsenbord zonder allemaal toeters en bellen (welke ik op de volume na echt nooit gebruikte). En het blauwe lichtgevende is echt super!

edit:
Oh ja, ik heb de Eclipse genomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 21-12-2005 13:18 ]

Verwijderd

Bumpje. Weet iemand een webshop (evt. buitenland) waar ik een Saitek Eclipse kan kopen met US International toetsenlayout?
Het lijkt me nl. een perfect keyboard voor m'n workstations, echter lijkt 't erop dat alleen de UK layout in Nederland wordt verkocht. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 19:51 ]

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:49:
Bumpje. Weet iemand een webshop (evt. buitenland) waar ik een Saitek Eclipse kan kopen met US International toetsenlayout?
Het lijkt me nl. een perfect keyboard voor m'n workstations, echter lijkt 't erop dat alleen de UK layout in Nederland wordt verkocht. :/
Dit had ik niet eens in de gaten. Beetje jammer, elke site die het verkoopt zet het er wel bij, UK. Ik heb overigens de lay-out gewoon op US staan, dus de @ gebruik ik nog steeds onder de SHIFT+2 toets.

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Waar kan ik dit keyboard kopen in de buurt van utrecht?

Non taken

• Smarron

Smarron

The bend

pricewatch: Saitek Gamers Keyboard
pricewatch: Saitek Eclipse Keyboard

Zoek zelf de plaats er maar bij. En anders bestellen toch? Heb je zo in huis. :)

• Bornin
Smarron schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:11:
pricewatch: Saitek Gamers Keyboard
pricewatch: Saitek Eclipse Keyboard

Zoek zelf de plaats er maar bij. En anders bestellen toch? Heb je zo in huis. :)
Ja thanks maar helaas staan niet alle winkels in de pricewatch (die mij trouwens heus wel bekend is :)). Ik moest toevallig toch in Utrecht wezen en had al naar winkels gezocht maar helaas, ik zal um inderdaad maar bestellen.

Bevalt het keyboard jou nog steeds goed?

Non taken

• Banjy
Smarron schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:32:
[...]
Dit had ik niet eens in de gaten. Beetje jammer, elke site die het verkoopt zet het er wel bij, UK. Ik heb overigens de lay-out gewoon op US staan, dus de @ gebruik ik nog steeds onder de SHIFT+2 toets.
same here. :)

Oh en hij bevalt nog steeds prima!

• Smarron

Smarron

The bend

Puresmoker schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:51:
Ja thanks maar helaas staan niet alle winkels in de pricewatch (die mij trouwens heus wel bekend is :)). Ik moest toevallig toch in Utrecht wezen en had al naar winkels gezocht maar helaas, ik zal um inderdaad maar bestellen.

Bevalt het keyboard jou nog steeds goed?
Ja, bevalt uitstekend! Het enige minpuntje was idd de UK-layout, maar hij typt echt heerlijk. Mijn vriendin vond hem zelfs fijner dan de vorige 2 Logitech's.

En de blauwe verlichting blijft elke keer weer leuk om naar te kijken!

• Bornin
Oke, heb um.

Eerste indruk: ff wennen aan het nieuwe toetsgevoel, het lijkt goed.
UK layout is geen prob. wat ik jammer vind is dat er geen zwarte knoppen op zitten ipv grijze. Met het tegenlicht van mijn monitor zijn niet alle toetsen even goed leesbaar. Op de doos staat zelfs een plaatje van zwarte toetsen :(

Verder............................. ziet er stoer uit en moet zeggen, na dit stukje typen ben ik wel gewend ;)

greetz

Non taken

• Smarron

Smarron

The bend

Puresmoker schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:56:
Oke, heb um.

Eerste indruk: ff wennen aan het nieuwe toetsgevoel, het lijkt goed.
UK layout is geen prob. wat ik jammer vind is dat er geen zwarte knoppen op zitten ipv grijze. Met het tegenlicht van mijn monitor zijn niet alle toetsen even goed leesbaar. Op de doos staat zelfs een plaatje van zwarte toetsen :(

Verder............................. ziet er stoer uit en moet zeggen, na dit stukje typen ben ik wel gewend ;)

greetz
Er waren 2 versies. Een gewone en de Gamer's edition. De laatste was grijs met zwarte toetsen. Ik vond die ook mooier ogen, echter kwam daar het licht alleen aan de zijkanten naar boven, terwijl de grijze knoppen ook licht door de belettering laten.

Maar enjoy idd, ik vind het altijd weer leuk om met net wat minder licht achter de PC te zitten. :z

Pagina: 1