ondersteunt sd wifi wpa?

Pagina: 1
Acties:

• damasterman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022

damasterman

student TU/e;

Topicstarter
hallo,

ik wil voor mijn pockert pc (mio168 mitac) een zogenaamd sdio secure digital SD kaartje aanschaffen met 256mb geheugen in combinatie met wifi.
Volgens de site van sandisk ondersteunt deze WPA encryptie. Mijn vraag wie kan dit bevestigen? Want sandisk voor de zekerheid zelf gebeld (techn. dienst) en die zei weer van niet....hellp i'm confused. Zijn er anders andere merken die het wel ondersteunen? En hoeveel bits mag die encryptie zijn...

Graag uw reactie!

Verwijderd

Ik neem aan dat het om dit product gaat: 256MB+ Wi-Fi SD. Op die site staat dat die het wel ondersteund, dan zal het wel ook zo zijn, of het is een ernstige typo.
Wat je bedoelt met hoeveel bits de encryptie mag zijn zou ik niet weten. Wel kan ik zeggen dat er 64/128/256 bits lange encryptiecodes zijn. Hoeveel dat is bij WPA weet ik niet. Hoe meer bits des te moeilijker is het te kraken.

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Topicstarter
das inderdaad het juiste product, alleen dat is mijn probleem op de site staat het. Maar ik heb zelfs gebeld naar sandisk voor de zekerheid en die technici die ik aan de lijn had zei weer van niet. weet iemand het zeker...uitervaring dus? Of zou iemand het kunnen kijken?

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 11:08

KrL

Doe maar duurzaam..

Ik heb de versie zonder 256mb en die ondersteunt het..
Heb thuis WPA en daar werkt ie op.. Dus neem aan degene met 256 mb ook..

Verwijderd

Het hangt er vanaf of je PDA het ook ondersteunt. Ondersteunt hij SD-IO? Zoja: heeft hij de juiste versie software? Klopt dat? Dan werkt het.

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Topicstarter
ik heb een mitac mio168 die ondersteund sdio...wpa ondersteunt ie dus? en encryptie, hoeveel kan ie maximaal aan?

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Topicstarter
256 bits of haaltie dat niet, 128 neem ik aan toch wel

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Topicstarter
anybody?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:34

The Third Man

The Third Jellyfish

Het is niet toegestaan om binnen 24 uur te kicken, daarnaast kan zowat elk wifi dingetje 128-bits WEP dus daar zit je al safe genoeg mee.

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Topicstarter
jaha hij doet het!!! maximaal 128bits volgens mij
Pagina: 1