Waarom doe je niet gewoon dit:
HTML:
1
2
3
| <ul> <li><a href="#">Link</a></li> </ul> |
[ Voor 70% gewijzigd door Denker op 17-03-2005 13:45 . Reden: kuttags ]
Uit de HTML4.01 specs:
UL lijkt mij een block-level element, dus dit mag niet. (IMG is trouwens ook een in-line element, voordat iemand daarover gaat zeuren).Contents Inline elements except A
[ Voor 8% gewijzigd door Skaah op 17-03-2005 13:49 ]
Ik zou zeggen, zet het eens online en haal die pagina door de Validator heen. Ik gok trouwens van niet, aangezien een A geen block-ding is, maar inline afaik en die anderen wel block-dingen zijn..
ok, dat is duidelijk. Het mag inderdaad niet omdat een ul een block element is welke in een inline element geplaatst wordt.
De Validator gaf het volgende....
One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>").
thnx...
dan moet ik wat anders gaan proberen.
Nog eens kijken naar de suckerfish methode. Ik wil het menu namelijk niet op een hover laten werken maar op een active/focus... Ik ga ermee stoeien, maar als iemand een voorbeeld heeft, dan is die welkom...
De Validator gaf het volgende....
One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>").
thnx...
dan moet ik wat anders gaan proberen.
Nog eens kijken naar de suckerfish methode. Ik wil het menu namelijk niet op een hover laten werken maar op een active/focus... Ik ga ermee stoeien, maar als iemand een voorbeeld heeft, dan is die welkom...
Nee, dit mag niet.
En dan heb ik het over de topicstart en niet over je vraag.
En dan heb ik het over de topicstart en niet over je vraag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()