Toon posts:

ultra brede kleine TFT?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oi, ik vroeg me af of er TFT's bestaan die eigenlijk een soort dashboard formaat hebben, dus heel breed en niet hoog. Google vindt het niet en deze search al even min :-(

En oh ja, dus aansluitbaar :-) Ik dacht er aan om mijn dashboard te veranderen in een TFT met pc enzo :-)

Verwijderd

waarom niet 2 kleine naast elkaar?

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 07:48

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Als eens gehoord van een lilliput 7inch 16:9 met touchscreen en VGA aansluiting? Gebruik effuh Google.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus echt breder dan 16:9

En 2 naast elkaar lijkt me vrij storend.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59
Denk je echt dat er 32:9 (of zo) schermen bestaan?
Je hebt nu toch ook meer dan 1 meter op je dashboard ipv 1 lang uitgerekte? Zet er gewoon 2 naast elkaar... Haal ze uiteen, zodat je de brede rand kwijt bent en maak er zelf iets mooi van...

Verwijderd

Topicstarter
het dashboard is toch nog altijd het gedeelte met wijzertjes in toch? Als ik mij niet vergis dat nog altijd maar een 30 a 40 cm breed....

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

dash·board (het ~)
1 instrumentenbord in een auto of vliegtuig

Dus daar hoort de middenconsole net zo goed bij (het gedeelte waar de radio inzit etc..)

Verwijderd

Topicstarter
i see, ok, mijn excuses.

Hoe dan ook, het plan was dus de wijzertjes whatever te veranderen in een TFT scherm. Dus, idd, die randen gaan eraf moeten en de vraag is dus of dit in 1 heel brede tft zou kunnen gaan, mits deze bestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 12:48 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mja, dit is gewoon een kwestie van goed zoeken. Als jij het niet kan vinden kunnen wij het ook niet vinden, en anders toch 2 losse schermpjes naast elkaar (met misschien een beetje donkere doorzichtige plaat ervoor om het 1 te laten lijken) :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.