Toon posts:

Bij aanzetten pc belt modem direct in

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc aan zet, dan maakt de modem direct gebruik van de telefoonlijn! (windows xp)
Lijn is ook bezet maar je hoort geen 'inbelgeluid' zeg maar, hij bezet de lijn gewoon.

Dit is plotseling gebeurd, wie kan mij helpen? Thanx!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:08

Reptile209

- gers -

Herinstalleer je modem eens. Als dat niet helpt, laat dan bijvoorbeeld Hitman Pro en een goeie virusscanner je PC eens controleren.

Let op: dat je geen inbelgeluiden hoort, kan best betekenen dat een dialer het geluid van je modem gewoon uitgezet heeft, en dat je idd voor tig euro per minuut aan het inbellen bent. Luister maar eens aan de hoorn van een gewoon toestel op dezelfde lijn tijdens het opstarten of je dan ook geen geluiden hoort...

[ Voor 50% gewijzigd door Reptile209 op 17-03-2005 12:23 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-02 22:55

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Klinkt als een (pr0n) dialer?? Idd je pc flink controleren, voordat je voor onverwacht (torenhoge) kosten komt te staan...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 22:51

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Het verbaast me dat je dat modem laat inbellen. In zo'n geval zou ik als eerste de telefoonstekker eruit trekken en uitpluizen wat er loos is op die PC. Nu zit je waarschijnlijk al kosten te maken door het te testen.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is hier geen helpdesk :/

Ga alsjeblieft eerst zelf op zoek, probeer zelf een aantal dingen (controleren op diallers, drivers herinstalleren, dat soort idee), lukt dat niet dan kun je evt op GoT posten, maar geef dan gewoon alle info - wat voor modem is het? welke driverversie, wat heb je gezocht, wat heb je geprobeerd?

Zonder die info is deze topic gewoon zinloos...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.