Oke beetje vage titel misschien, maar ik heb dus mijn dvd-drive gestealthmod. Een mooi stukje weggehaald voor het brandlampje. Maar het frontje zit dus 4 mm verder naar voren dan het ledje. En nu wil ik dat dus verlengen. Hoe kan ik dit doen? Ik zal te denken om zo'n ufo-lamp glasvezel kabeltje eruit te trekken en dan die ik stukjes erin te proppen, maar gaat dit werken? Of is het ook op een nettere manier te doen?
Je kan toch ook gewoon het ledje los solderen en het ledje zelf verlengen/er een nieuwe op solderen?
misschien kun je iets doen met een stuk staaf gemaakt van acryl ofzo. je neemt gewoon een staaf van 3-5 mm doorsnee en snijdt daar gewoon een stukje van 4 mm vanaf.. over het algemeen geeft die het licht mooi en egaal door
Hier staat tekst
Gewoon een stukje plexiglas of bij de lokale elektroboer een lichtgeleidertje opscharrelen. (Van bijv. Mentor, http://www.mentor-components.com).
2 pootjes van een ander ledje afknippen, deze aan het ledje solderen, zodat je door de langere pootjes, en de stijfheid van de pootjes het ledje naar voren kan zetten. Als je draad zou bebruiken om het te verlengen, dan is heb je kans dat het niet stijfgenoeg is om het ledje naar voren te houden. Scheel hoop geouwehoer met glasvezel/lijmen etc.
T60P Widescreen
Gewoon montagedraad dat uit 1 koperen kern bestaat is "stijf" genoeg hoor. Moet zonder problemen lukken.
Of je pakt een stukje plexiglas, dit schuur je licht op, en lijm je aan de achterkant van je stealth plaatje. Hierop schijnt dan de oude led.
Signature unavailable
De makkelijkste methode is idd een klein stukje plexiplaat pakken, opschuren en tegen je stealthfrontje plakken. De mooiste methode (vind ik) is je led verlengen.
dit is ook meteen de beste en proffesionele manierGr0wLiThE schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:39:
De makkelijkste methode is idd een klein stukje plexiplaat pakken, opschuren en tegen je stealthfrontje plakken. De mooiste methode (vind ik) is je led verlengen.
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Pagina: 1