Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ledje]verlengen

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 18:34
Oke beetje vage titel misschien, maar ik heb dus mijn dvd-drive gestealthmod. Een mooi stukje weggehaald voor het brandlampje. Maar het frontje zit dus 4 mm verder naar voren dan het ledje. En nu wil ik dat dus verlengen. Hoe kan ik dit doen? Ik zal te denken om zo'n ufo-lamp glasvezel kabeltje eruit te trekken en dan die ik stukjes erin te proppen, maar gaat dit werken? Of is het ook op een nettere manier te doen?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

Je kan toch ook gewoon het ledje los solderen en het ledje zelf verlengen/er een nieuwe op solderen?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

misschien kun je iets doen met een stuk staaf gemaakt van acryl ofzo. je neemt gewoon een staaf van 3-5 mm doorsnee en snijdt daar gewoon een stukje van 4 mm vanaf.. over het algemeen geeft die het licht mooi en egaal door :)

Hier staat tekst

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50
Of een stukje glasvezel.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Gewoon een stukje plexiglas of bij de lokale elektroboer een lichtgeleidertje opscharrelen. (Van bijv. Mentor, http://www.mentor-components.com).

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

2 pootjes van een ander ledje afknippen, deze aan het ledje solderen, zodat je door de langere pootjes, en de stijfheid van de pootjes het ledje naar voren kan zetten. Als je draad zou bebruiken om het te verlengen, dan is heb je kans dat het niet stijfgenoeg is om het ledje naar voren te houden. Scheel hoop geouwehoer met glasvezel/lijmen etc.

T60P Widescreen

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Gewoon montagedraad dat uit 1 koperen kern bestaat is "stijf" genoeg hoor. Moet zonder problemen lukken.

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Of je pakt een stukje plexiglas, dit schuur je licht op, en lijm je aan de achterkant van je stealth plaatje. Hierop schijnt dan de oude led.

Signature unavailable

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
De makkelijkste methode is idd een klein stukje plexiplaat pakken, opschuren en tegen je stealthfrontje plakken. De mooiste methode (vind ik) is je led verlengen.

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

Gr0wLiThE schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:39:
De makkelijkste methode is idd een klein stukje plexiplaat pakken, opschuren en tegen je stealthfrontje plakken. De mooiste methode (vind ik) is je led verlengen.
dit is ook meteen de beste en proffesionele manier :)

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Pagina: 1