Toon posts:

Philips mf-jet 495

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Wij hebben een mf jet 495 van philips..
Dit is een kleuren fax,printer scanner voor op de pc.

Echter de cartridges moeten geladen worden via een speciale kaart die je bij de cartridges krijgt.
Natuurlijk alleen bij philips te leveren a 100 euro per 2 refils.
Lexmark nr 17 en 16 passen hier ook in. 23 euro per stuk.
Echter krijg je hier geen kaart bij.. om hem te activeren.

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Arent

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Die is er niet. Het is "illegaal" om dit te omzijlen en ze zullen dan geen support meer bieden. Dit gebeurd wel vaker.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Yup. Die hele philips de deur uit knikkeren en voor ongeveer hetzelfde geld een combo-apparaat van HP kopen. Ben je voorgoed van die ellende verlost voor de prijs van 3 nieuwe catridges :)
Ik ben best redelijk thuis in printers, maar van een kaartsysteem heb ik dus echt nog nooit gehoord. Weet je zeker dat je zoiets echt nodig hebt :? Wat doet die kaart dan precies?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net 2 van die dingen gekocht, zakelijk
Na 1 maand cartridge leeg.

Je kunt die cartidge er in doen van lexmark, past ook, ziet hem ook endergelijke... maar die kaart zorgt er voor dat de printersoftware gereset word..

Geeft i in het sysyteem aan dat de cartridge x% vol is...
Wordt dat niet gedaan, doet de printer het niet...

De oude cartridge gaf ook nog gewoon inkt, maar de printersoftware gaf aan dat i leeg was, en print dan gewoon niet meer..

Over illegaal gesproken...

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Maar als je veel print. En het is zakelijk. Is het dan niet verstandiger om in een andere printer - bijvoorbeeld laser - te investeren.

Verwijderd

Topicstarter
Die hebben we ook wel.. deze wordt gebruikt aan een stand alone pc... kan ik alles mee. en is voornamelijk fax en copiermachine bij mij.
Maar hij moet al die functies in kleur kunnen doen.
En dan was dit de enige die ik kon vinden..

GR.
Arent
Pagina: 1