hallo,
na veel gedoe en zoeken op (natuurlijk GOT) heb ik dan eingelijk een mailserver draaien.
het betrefd "MDaemon v7.2.3". alles werkt perfect ontvangen,verzenden, ook inloggen op webinterface gaat goed.
nu wil ik graag het volgende: ik wil graag dat mensen via een website zich kunnen registreren om zo gebruik te maken van mijn webserver.
ik heb ook onderstaande dingen draaien:
Server: Windows XP SP2 (ik weet het het is nog in testfase).
------------------------------
# Apache Web Server Version 2.0.52
# PHP Script Language Version 5.0.3
# MySQL Database Version 4.1.8
# Zend Optimizer Version 2.5.7
# phpMyAdmin Database Manager Version 2.6.1-rc2
nu heb ik eingelijk nog niet echt veel geprobeerd omdat ik eigenlijk niet goed weet hoe ik dit moet aanpakken.
ik had eigenlijk gehoopt op een soort van "add-on" of "plug-in" voor mdaemon. maar deze kan ik (waarschijnlijk is die er niet eens) niet vinden.
voor de duidelijkheid: het gaat dus om Registreren niet om inloggen (dit gaat goed).
ik hoop dat mijn verhaal zo een beetje duidelijk is.
na veel gedoe en zoeken op (natuurlijk GOT) heb ik dan eingelijk een mailserver draaien.
het betrefd "MDaemon v7.2.3". alles werkt perfect ontvangen,verzenden, ook inloggen op webinterface gaat goed.
nu wil ik graag het volgende: ik wil graag dat mensen via een website zich kunnen registreren om zo gebruik te maken van mijn webserver.
ik heb ook onderstaande dingen draaien:
Server: Windows XP SP2 (ik weet het het is nog in testfase).
# Apache Web Server Version 2.0.52
# PHP Script Language Version 5.0.3
# MySQL Database Version 4.1.8
# Zend Optimizer Version 2.5.7
# phpMyAdmin Database Manager Version 2.6.1-rc2
nu heb ik eingelijk nog niet echt veel geprobeerd omdat ik eigenlijk niet goed weet hoe ik dit moet aanpakken.
ik had eigenlijk gehoopt op een soort van "add-on" of "plug-in" voor mdaemon. maar deze kan ik (waarschijnlijk is die er niet eens) niet vinden.
ik hoop dat mijn verhaal zo een beetje duidelijk is.