Toon posts:

[Access] forms omzetten naar executable *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

even een schets van wat ik aan het doen ben.
Ik ben een medewerkerstabel aan het maken in access (naw, telnr etc)
Daarnaast heb ik een form gemaakt om gegevens in de tabel in te voeren.

Nu is mijn vraag of ik die form op een of andere manier kan "exporten" naar een .exe file ofzo, zodat anderen ook gegevens kunnen invoeren zonder access te openen. Is dit mogelijk?

Alsvast bedankt,

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:24

KingCrash

Angry Rabbit

Dat kan.Moet je even kijken naar access runtime
Met de search vond ik er een flink aantal topics over

Angry Rabbit

Verwijderd

ehh maar dan moet je toch een centrale database hebben of wil je dat ene exe bestandje rond laten gaan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals hierboven staat: wat wil je dan precies met die executable, het moet bij verschillende mensen tegelijkertijd draaien op 1 DB? Je zou al snel gaan denken aan iets anders dan Access, zoals een webbased applicatie. Hoe dan ook ontkom je niet aan een centrale DB als je wilt dat "iedereen" kan wijzigen en iedereen online werkt. Of hele enge syncs maar als je toch net bezig bent kan je het beter meteen goed doen.

offtopic:
"Access" maakt bepaald niet duidelijk wat je vraag is, dus ik pas de titel aan. Zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy :)

Maar euhm. Als ik even binnen SA zoek op 'access executable' krijg ik een hele waslijst aan tips. Die heb je natuurljk al bekeken: wat helpt wel en wat niet, waarom niet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)