2,8G celeron werk niet??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:36

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Heb een advantech pc waarop de celeron-D 2,8G processor niet werkt.

Volgens testen zou het bord wel een 2,8G Pentium moeten ondersteunen...

Ik kreeg hier nogal wat vraagtekens bij, gezien de Celeron naar mijn idee een 'light'-versie is van de Pentium.

Kan iemand mij uitleg geven.. of is het zoals ik denk gewoon zo dat hij ook Celeron in dat geval zou moeten ondersteunen ??

[LTS][MTS][HTS]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:20

UTM

Erm. Kan je misschien wat specifieker zijn? Wat doet die niet/wel. Geef je moederbord piepjes? Gaan je Fans draaien? Spint je HD wel op?

Wat duidelijkheid breng je dichter bij een antwoord ;)

Verwijderd

Vertel maar eens wat voor moederbord, of chipset er in zit. Veel oudere moederborden pakken de Celeron-D met 133MHz frontside bus niet, ook niet omdat hij op een ander voltage werkt. Vaak fixt een bios-update dat.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23
Kijk inderdaad even of je mainboard Prescott cpu's ondersteunt, aangezien de Celeron D hier weer van afgeleid is.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dude, hier kunnen we niks mee. Neem dit eens door: PMG Beleid. Zodoende heb je een beter beeld van hoe je hier een "Help, mijn PC doet het niet!" dient te voorbereiden ;)

Verder kan de PMG FAQ handig zijn bij de identificatie van het moederbord en er staan ook linkjes naar CPU-compatibiliteitstabellen in, voorzover van belang.

[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 17-03-2005 11:07 ]

Dit topic is gesloten.