Toon posts:

[VBA/Outlook] Actie Accepteren vergaderverzoek aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje werken wij met een Centrale Agenda per gebruiker in de Openbare Mappen.
Er is een script gemaakt die de afspraak kopieert naar de lokale agenda, zo kun je toch werken met herinderingen.
Dit script heb ik niet helemaal zelf gemaakt. (VBA is niet mijn sterke kant)

Opzich werkt dit wel fijn, alleen het enige waar ik vaak klachten overkrijg zijn de Vergader Verzoeken.
na accepteren worden deze standaard in de Lokale Agenda gezet.

Nu zou ik graag willen dat je op Accepteren klik wanneer je zo;n vergaderverzoek hebt gekregen, en dat je dan een Popup krijgt waar je de map kan kiezen waar je de afspraak in kan zetten.

Ik afgelopen week ook al een aardig tijd lopen speuren op het internet, vooral op de nieuwsgroepen van Microsoft.
Door dat speuren heb ik veel berichten gezien van mensen die dat ook graag willen, alleen er staat nooit een reactie bij.

Ook heb ik 2 boeken van programmeren in Outlook maar hier kan ik ook niet iets in vinden wat ik zoek.

Wanneer iemand een idee heeft hoe ik dit kan oplossen hoor ik het graag.(als het mogelijk is.) Of waar ik nog verder zou kunnen zoeken.

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-01 13:28
Ik weet niet zeker of ik je vraag goed heb begrepen, en ook niet of je de actie van de Accept knop zelf kan aanpassen, maar zou je niet in bijvoorbeeld het close event van een item (in dit geval het vergaderverzoek), (dat waarschijnlijk getriggered wordt na accepteren), de afspraak kunnen verplaatsen?
Dus zoiets:

Set oAppointment = oMeeting.GetAssociatedAppointment(True)
Set oFolder = Session.PickFolder

oAppointment.Move oFolder

Als ik je helemaal verkeerd heb begrepen moet je het maar zeggen hoor...