Toon posts:

Laptop scherm als beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
al een tijdje lijkt het me leuk om een beamer te hebben. Tijdens het internetten kwam ik op een site waar je een overhead projector en een lcd scherm om kon bouwen in een mooie beamer... ik meteen op tweakers kijken of ik iets meer info kon krijgen, maar die info ging eigenlijk niet over mijn probleem...

Door mijn enthousiastme en mijn impulsief gedrag ben ik dus meteen mijn oude laptop uit elkaar gaan halen, toen ik het hele scherm had gestript, kwam ik tot de conclusie dat die verbinding van moederbord van de laptop naar het beeldscherm van de laptop anders is dan van computer (desktop) naar beeldscherm....natuurlijk...

een beetje vaag uitgelegd maar mijn vraag is dus nu, hoe kan ik nu mijn beeldscherm van mijn laptop( die op de projector ligt) verbinden met mijn computer....want die kabels zijn helemaal anders....
zijn hiervoor verbindingstukken? de ingang zodat je die in de computer kan stoppen... en de andere kant die stekker die op het moederbord past???????

Ik heb www.lumenlab.com (heb de handleiding ook) en op http://www6.tomshardware....0041113/projector-01.html

gekeken maar die doen het allebei met een tft-scherm en daar zit natuurlijk zo'n stekker op....

ik vraag me af of iemand dit ook heeft gedaan met een laptopscherm en hoe hij/zij dat heeft opgelost!!

alvast bedankt voor de antwoorden/opmerkingen

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Je moet er een speciale controller voor hebben, en die kosten rond de 200 Euro (stond in de oude FAQ iig, weet niet of dat er nu nog instaat!)

Heb ook nog zon oud laptop met mooi scherm, maar das een probleem:

1. Hij is niet snel genoeg voor film
2. Ik kan hem er niet uithalen, want hij is niet makkelijk aan te sluiten op de pc!

EDIT: Ow beetje oud topic, had alleen naar 2005 gekeken =>
Maar ik hoop dat iemand hier nog iets aan heeft (of toevallig een oplossing voor mij heeft)!

[ Voor 19% gewijzigd door j86 op 21-09-2005 16:19 ]