• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Ik liep al een tijdje hiermee in m'n gedachte mee te spelen en ik zat te denken of dit een zinnig idee was. Maar toen dacht ik .. ach whot tho fock ik vraag gewoon wat jullie ervan denken.

Ik zat dus te denken aan een meetinkje van de die-hard w&l'ers. Ik geef expres geen definitie van die-hard w&l'ers want ik wil gewoon zien wie zich daar tot aangesproken voelt (uiteraard heb ik al een lijstje in m'n gedachten >:) ;) ). Ik heb geen idee hoeveel mensen dat gaan worden dus dat moeten we een beetje gaan uitvogelen.

Waarom een meeting?
Nou dan kan je eindelijk die balzak van een vvd'er is een klap op z'n bek verkopen! Of die hond van een atheist is een knuppel tussen z'n benen stoppen!
Ok ff serieus :)
Uit (beetje) ervaring weet ik dat als je wilt gaan discussieren je met 10 man, 12 nog net te doen, echt op z'n MAX zit. Met meer is geen discussie mogelijk. Dus lijkt het mij gewoon meer een gezellige meeting om iedereen z'n face is achter die nick te zien. En uiteraard kan je best met z'n drietjes daar (waar het ook is) wat ouwehoeren over politiek of wat dan ook maar gewoon gezellig.

Ik weet niet waar iedereen woont maar utrecht = centraal dus lijkt me dat het makkelijkst (behalve als iedereen in groningen oid woont...). We sjekken gewoon cafe'tje oid daar en dan zien we wel. Of iemand moet een huis ter beschikking hebben? Kom maar met suggesties!

Oh diadem, wees alsjeblieft niet boos op mij dat ik dit zonder jouw toestemming of inlichting gestart heb, maar je reactie snelheid op icq was van een zodanige snelheid dat ik dacht... uh hij leest de topic zelf wel :)

[edit]
Hmpf nou is diadem's reactiesnelheid ineens opgekrikt, maar dat komt omdat we het over iets 'interresants' hebben ;)

Maar overigens wil ik gelijk gebruik maken van de gelegenheid om jullie onderdanen mee te delen dat als jullie klachten/opmerkingen/slotjes verzoeken/afbouwende of opbouwendekritiek/whatever hebben jullie mij altijd op icq kunnen contacten. Of me kunnen email, beide staan allemaal in m'n profile. Of hop even langs op #tweakers.net op irc.sorcery.net daar ben ik altijd te vinden als ik online ben.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:53

Elvhenk

Madam Mikmak

Ik vind het wel een gezellig plan (ja, ik voel me wel aangesproken als W&L-er :P ). Ben er wel voor om het doel dan voornamelijk te stellen op "gezelligheid".

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025
Leuk id! Ik ben dan wel (nog) geen die-hard w&l-er, maar als het van mijn agenda mag, ben ik zeker van de partij (in Utrecht dan).

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
Op maandag 08 januari 2001 20:10 schreef morgoth het volgende:
Waarom een meeting?
Nou dan kan je eindelijk die balzak van een vvd'er is een klap op z'n bek verkopen! Of die hond van een atheist is een knuppel tussen z'n benen stoppen!
haha.. dan ga ik zwaar klappen krijgen... ;)

ik ben in ieder geval wel in voor een meeting. of ik tot de diehards behoor mag de rest uitmaken..

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 21:04 schreef aatos het volgende:

[..]
haha.. dan ga ik zwaar klappen krijgen... ;)
jij niet alleen ook cap proton en Diadem

En ik weet wel van wie
:P :+ ;) >:) whehehehe

nee hoor grappie..

maar ligt eraan waar het gehouden word
ik ga niet het halve land doorreizen om jullie hooffiez van dichtbij te bekijken :)

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Hmm, als het na 15 januari wordt gehouden vind ik het best om ergens in Utrecht een pintje te pakken. :)

• Morgoth
na 15 januari will do fine :)

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 20:43

schizofreen

ik & jij

ik ben dan misschien wel geen W&L-die harder
maar het lijkt me wel leuk om een keertje IRL met wat tweakers te discusieren over serieuze dingen.

Dan heb ik het niet over zwaar natuurkundige dingen (string-theorien ed.) maar gewoon maatschappelijke zaken of wat light natuurkunde en wiskunde :P (mijn favoriet)

Mag het ook wat dichter bij huis? Eindhoven of zow?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

wat nou knuppel tussen de benen? vewrschillende mensen zijn gewoon uit te roken :)

maarja, mijn signature he (8>

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik kom al een tijdje niet meer zoveel op W&L, maar het lijkt me zeker leuk om zo'n meeting bij te wonen...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

was ik nou maar een die-hard W&L-er geworden :(
mag ik er eentje zijn?

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

ikb en geen die hard w&l'er maar lijkt mij wel boeiend zoiets :)

ik woon iig naast utrecht, en ik woon in een huis, met een grote woonkamer, en een 82 cm breedbeeld tv, dus zeg het maar :)

Verwijderd

ben ook geen die-hard W-L-er, maar wil wel komen :) leuk idee!!

Verwijderd

Ach, diehard is een groot woord. Ik ben, zoals wel meer denk ik, wel altijd hier, ik zeg alleen niet zoveel, in de hoop het gemiddelde niveau van mijn posts te verhogen.

Utrecht is OK, kan ik gewoon naar de meeting lopen :). Iemand al een specifiekere locatie dan "een cafe ofzo" in gedachten?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Count me in, Lord Morgoth. We kunnen een quiz opstellen 'wie hoort er bij welke naam?'. :)

De belangrijkste vragen zijn natuurlijk wanneer en waar?

Persoonlijk ben ik voor een dag in het weekend.

[Tot zichzelf]Gelukkig heeft Flamez mij niet op het oog als target. ;)[/Tot zichzelf]

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

haha :D
Ik ben het niet eens met de verkiezing, iedereen raadt mij... ;)

Verwijderd

Mijn persoonlijke mening is dat onze moddereter en lite-moddereters maar moeten bepalen wie er uitgenodigd gaat worden...

maarja, dat waren ze toch wel van plan denk ik 8-)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mijn persoonlijke mening is dat iedereen die wil komen moet komen. Als we gaan zeggen dat de (lite-)moderators mogen gaan bepalen wie er wel en niet mogen komen, dan kom ik in ieder geval niet. Dat vind ik namelijk echt geen stijl.

Lord Daemon

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Inderdaad. Als een ander gaat bepalen waar ik al dan niet mag komen, moet er al sprake zijn van iets van salaris ofzo. :P

• Morgoth
lord daemon! je verpest m'n plannetje ;)

Nee ff serieus ... natuurlijk gaan wij dat niet bepalen.. dat zou erg zot zijn enzo :)

Maar goed.. ik zag iemand zeggen kan het niet eindhoven das dichterbij... maar voor mij is dat weer niet dichterbij ik denk dat we moeten gaan kijken welke plaats het centraalst ligt.

En we moeten de inhoud nog bepalen.

En gelukkig weet ik al hoe sommige mensen eruit zien dus dan ga ik winnen >:)

(ja elvhenk ik weet ook hoe jij eruit ziet >:) ;) )

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Lijkt me leuk, maar ik ben te dom... :P

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Ja hehe, iedereen die een beetje opgelet heeft, weet hoe ik eruit zie... Bovendien ben ik vermoedelijk de enige bejaarde van boven de 30. :*

Verwijderd

Namen raden lijkt me erug leuk, ook best raar. Ik herken de meeste W&L-ers aan hun usericon, niet hun gezicht...:)

En dan zal ik maar niet mijn A-TShirt aandoen, wel?

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-12-2025
Mag ik als die-hard meelezer ook komen?

• aatos
Op dinsdag 09 januari 2001 15:11 schreef Zentair het volgende:
Namen raden lijkt me erug leuk, ook best raar. Ik herken de meeste W&L-ers aan hun usericon, niet hun gezicht...:)

En dan zal ik maar niet mijn A-TShirt aandoen, wel?
hmm misschien moet ik maar snel een usericon aanschaffen.. alleen wat moet ik daar dan weer inzetten??

Verwijderd

oh, dan :)

sorry voor de misvatting van mijn kant :'(

Het meest logische is als het in bijvoorbeeld amersfoort of utrecht gehouden wordt; dat ligt het centraalste neem ik aan.
Ik woon in Arnhem en dat zou ook nog wel gaan.
En dan ook in 1 of ander cafe neem ik aan, want er zullen weinig tot geen mensen zijn die zin en plaats hebben om 10 man te huisvesten... En wil je daadwerklijk kunnen praten is een (quasi-)bruin cafe het geschikste want daar staat de muziek niet zo hard.

offtopic:
Ik zou persoonlijk verschillende mensen wel eens wat willen vragen over hun (universitaire) opleiding, want ik kan keuzevakken gaan kiezen (what's in the name 8-)) maar het zou gunstig zijn als ik dan al een beeld heb wat voor opleiding ik zou willen gaan doen naar de HTS HI. Ik wil alle behalve Informatica gaan studeren want er is nog wel meer de doen op deze aardkloot dan dat...

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Natuurkunde heerst, dwarf_ :)

Ik denk dat Utrecht het centraalste ligt qua Nederland, en het best met het OV te bereiken is.

Maar ik bedenk me net dat hier misschien ook wel Vlamingen rondlopen. Die mogen even hun vinger opsteken.

Lord Daemon

Verwijderd

LD>>
ik zla niet verder offtopic gaan, maar als ik je dan niet ga spreken bij deze meeting, dan ga ik je mailen daarover...

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dat is goed.

Lord Daemon

• Morgoth
oke laten we nu even concreet zijn.

Wanneer?

Waar? En waar precies (cafetje achtig iets :? )

Wat is de inhoud?

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Waarom zou ik ingeligt moeten worden als jullie een meeting willen organiseren? je mag meeten waar en waarneer je wilt hoor, heb ik weinig over te zeggen.

Ow wacht, ik kan natuurlijk wèl deze thread als off-topic bestempelen en closen *evil grin*

Maar om eerlijk te zijn vinnik het wel een goed idee. So count me in.

En dat was ook helemaal niet voorspelbaar :P

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

ik ben voor een cafe in centrum des lands... en mijn missie staat hier boven al; info over andere studierichtingen mbt wetenschap en verder zie ik wel. misschien ban ik na 30 minuten ook weer weg ;)

en iedereen kan er toch zijn eigen inhoud aan geven? De 1 neemt zijn luchtdruk raket mee, de ander de bijbel :)

• Diadem

Diadem

fossiel

Oh diadem, wees alsjeblieft niet boos op mij dat ik dit zonder jouw toestemming of inlichting gestart heb, maar je reactie snelheid op icq was van een zodanige snelheid dat ik dacht... uh hij leest de topic zelf wel

[edit]
Hmpf nou is diadem's reactiesnelheid ineens opgekrikt, maar dat komt omdat we het over iets 'interresants' hebben
Waar heb je het over? Je hebt het nooit over een meeting gehad tegen mij over ICQ? En bovendien reageer ik over ICQ ook altijd meteen (in tegenstelling tot hier :P). Dus ik zie niet wat jij op mijn reactiesnelheid hebt aan te merken. En ik snap die edit ook niet.

Naja, whatever ;)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Morgoth
Oke laat ik eerst dit even stellen omdat het tot sommige mensen niet doordringt.... >:)

WIJ gaan een meeting organiseren!

jullie cool! uh wie is wij?

WIJ wij zijn de mods van w&l forum

jullie ah cool, wie waren dat ook alweer?

WIJ Dat zijn diadem, lord daemon en ik!

Snappie ? :)

DUs diadem niet zo onnozel en werk is :)

Wie weet er een leuk plekkie ergens in utrecht om de meeting te houden?
Waar heb je het over? Je hebt het nooit over een meeting gehad tegen mij over ICQ? En bovendien reageer ik over ICQ ook altijd meteen (in tegenstelling tot hier ). Dus ik zie niet wat jij op mijn reactiesnelheid hebt aan te merken. En ik snap die edit ook niet.
Naja, whatever
Hmpf soms moet ik wel 5 minuten wachten voordat je reageert op icq en dat vind ik NIET meteen :) Dat bedoel ik dus met je reactiesnelheid en dat interresants was 'risk' :) weet je nog ? :P

No offence hoor ;) (maar dat snapte je zelf hopelijk ook wel :) )

• Diadem

Diadem

fossiel

<font color="red">* Diadem looks around stupified, wondering what on earth Morgoth is talking about</font>

Ook goedenavond verder :)

Leuk om te horen trouwens dat ik een meeting ga organiseren.

• Diadem

Diadem

fossiel

Lord Daemon:
There are two secrets to achieving greatness. One is never to reveal everything that you know. - Planescape: Torment
Mooie quote, maar om die nu aan Planescape: Torment toe te schrijven. Deze quote kende ik al voordat dat spel bestond, zelfs als voordat Black Isle bestond vermoed ik :P

Dus die source van jou klopt niet... Moet 'anon' zijn.

• Morgoth
uh het lijkt mij logisch dat de mods een beetje de boel gaan leiden... of is dat een rare hersensprong :?

• aatos
Op woensdag 10 januari 2001 00:29 schreef morgoth het volgende:
uh het lijkt mij logisch dat de mods een beetje de boel gaan leiden... of is dat een rare hersensprong :?
hierbij neem ik de macht over en besluit dat de meeting zal zijn in cafe riche te enschede >:)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Hoewel ik het wel eens ben met aatos dat het in enschede mag :P, lijkt me utrecht wel het best...als iemand dan nog een goed cafe in utrecht weet kunnen we ff een datum afspreken...

* blouweKip vermoed dat ie iig weet hoe eenheidsmais (uni) eruit zal zien...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• aatos
utrecht is ok.. maar dan wel door de week een avond (ov :P )

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mooie quote, maar om die nu aan Planescape: Torment toe te schrijven. Deze quote kende ik al voordat dat spel bestond, zelfs als voordat Black Isle bestond vermoed ik .
Ah, maar ik heb 'm uit Torment. Dat koele Evil Boek vertelt hem. Maar ik zal de bronvermelding weghalen, speciaal voor jou. (En omdat die dubbele punt aan het einde van de regel zo lelijk is.)

Morgoth, ik wil best helpen organiseren, maar als je me dat nou eens eerst even vraagt?

Lord Daemon

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Jongens, neem nou maar van deze pro: wat valt er in godsnaam te organiseren aan deze meeting? Er wordt een tijd bepaald, en een plaats. Ik ken Utrecht niet echt, dus daar zal iemand die daar in de buurt woont zich over moeten buigen. Als het over de 20 personen wordt (lijkt me stug), dan zou je even moeten informeren naar de capaciteit van de gelegenheid.
That's it! Trust me, ik heb wel moeilijker organisaties bij elkaar geroepen!

• TlighT
  • Laatst online: 28-05-2025
Op woensdag 10 januari 2001 10:03 schreef Elvhenk het volgende:
That's it! Trust me, ik heb wel moeilijker organisaties bij elkaar geroepen!
Ok... de modjes hebben hun organisator gevonden >:)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Easypeesy! hehe

*mompelt tegen zichzelf* If you want to get anything done, you have to do it yourself...

• Morgoth
Morgoth, ik wil best helpen organiseren, maar als je me dat nou eens eerst even vraagt?
Als jij nou is online komt op icq als ik ook online bent dan kan ik het je vragen :)

Nou goed nou beetje gas erachter.

Laten we beginnen met een lijstje op te stellen wie er allemaal komen. Ik zelf ben geen html or whatever expert dus zou iemand zo vriendelijk zijn om ff snel een page'je inelkaar te flansen waar mensen zich ff kunnen inschrijven?

Laten daar mee beginnen. Als niemand hie dat kan dannuh weet ik het ook niet meer :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Je doet veel te moeilijk Morrie. Je prikt gewoon een aantal data, een stuk of 4. Vervolgens vraag je of geïnteresseerden je even mailen en gelijk opgeven welke data ze kunnen. Dan doe je meeste stemmen gelden. Het is nooit zo dat iedereen kan, dus je neemt gewoon wat het beste uitkomt. Bepaal de plaats en dan HOUD JE JE DAARAAN! Het staat dan gewoon vast, iemand moet het namelijk gewoon bepalen. Natuurlijk komt niet iedereen opdagen, maar ook met een handjevol is het gezellig.

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 11:30 schreef morgoth het volgende:
Laten we beginnen met een lijstje op te stellen wie er allemaal komen. Ik zelf ben geen html or whatever expert dus zou iemand zo vriendelijk zijn om ff snel een page'je inelkaar te flansen waar mensen zich ff kunnen inschrijven?
geef ons allemaar maar lite-mod rechten; dan kunnen we allemaal een post editen en onze naam er bij zetten... ik vind het wel een leuk idee >:)

maar maak ik heb ff een hotmail account aangemaakt, en daar kan je dus fijn ff editen en overleggen en post weer weg halen...
het eerste mailtje is de lijst met personen.. vul je naam maar in ofzo en reply gewoon de mail met je naam er aan toegevoegd of verwijderd.
andere opmerkingen mail je dan ook gewoon naar de zelfde account.

de login en password zijn:
login: wl_addict@hotmail.com
pass: wl-meeting

btw, ik he de settings ff aangepast zodat er geen ">" voor de tekst komt te staan als je replied...

mail ze

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Grappig bedacht, wel een beetje moeilijk doen. En er is nog steeds geen datum, ik kan me voorstellen dat het daarvan afhangt of men komt of niet.

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 12:55 schreef Elvhenk het volgende:
Grappig bedacht, wel een beetje moeilijk doen. En er is nog steeds geen datum, ik kan me voorstellen dat het daarvan afhangt of men komt of niet.
iemand kan dus ook datums voorstellen in die account...

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Snap ik, maar wat ik bedoel te zeggen is dat bij dit soort dingen iemand data zal moeten bepalen, en dus niet iedereen maar wat laten roepen. Dan komt er niks van, dat zag je bij eerdere pogingen tot tweaker-meetings.

Maar goed, aangezien ik dit niet organiseer, hou ik verder effe m'n mond.

Verwijderd

ik heb ff 3 mails gepost met voorgestelde data;

op een dinsdag, een woensdag, een donderdag

post maar ff

de mail "personen" is de lijst met mogelijke gegadigden, vul daar je naam in als je wel wil.

als je er achter komt dat je niet kan haal je je naam weer weg. Haal trouwens ook zo nu en dan de oude mails ff weg. die zijn dan toch nutteloos.

• Morgoth
Het lijkt me dan NOG makkelijker om ff forumpje te fixen op ezboard....

ik doe het gelijk ff :)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 13:41 schreef morgoth het volgende:
Het lijkt me dan NOG makkelijker om ff forumpje te fixen op ezboard....

ik doe het gelijk ff :)
dat ken ik dan weer niet.... naja, do your job...

Verwijderd

Elvhenk heeft gelijk... Er moet eerst een datum worden vastgesteld, waarna iedereen gewoon zegt of ie kan of niet. Anders krijg je heel veel gezeik...

Verwijderd

cp>>
dat heb ik dus al gedaan in die mailaccount... maar laat morgoth maar het dat board fixen...

• Morgoth
Aargh ik word gek van het trage inet hier op school.

Maar goed laten we eerst data afspreken. Ik stel hier een aantal data's voor.

Zaterdag 20 januari
Zaterdag 27 januari
Zaterdag 3 januari

Zondag is voor mij sowieso geen optie dus das rot voor jullie >:)

Uh Vrijdagavond zou nog kunnen maar liever niet.... of een combi van smiddags/savonds en dan wat eten bij de local mc/burger.

Vrijdag 19 janauri
Vrijdag 26 Januari
Vrijdag 2 januari

Doordeweeks is voor mij absoluut geen optie omdat school voor mij een job van 24h per dag is. Ja hbo is maar zwaar.. daar is wo niks bij ;)

Ik ben bezig met dat forum.... overigens kan iedereen een ezboard forumpje regelen hoor :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik heb 1 mial gepost met 5 data daarin, dan hoef je maar 1 keer te replyen.

Dus!

Ok, laat maar. Er gebeurt hier al vanalles. Morgoth, kijk maar ff in die hotmail account naar de dagen die daar al staan.

Lord Daemon

• Morgoth
k het forum is geregd nog ff instellinkies doen.

• Morgoth
k consider it done...

dit is de link, je moet je nog wel registreren (als je er nog geen account heb, ld, jag en diadem volgens mij hebben jullie een local account dus moet je je nog x registreren, als je een global account heb kan je die gebruiken).

http://pub45.ezboard.com/bwlmeeting1897

Eerst ff testen dan kunnen af gaan spreken

• Morgoth
http://pub45.ezboard.com/bwlmeeting1897 voor het afspreken en regelen van de meeting......

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Re-open:
Als je 'm sluit verdwijnt hij onderaan en gaan er zat mensen zijn die 'm niet zien. Verzoek om in deze thread te posten wanneer hij ergens onderaan belandt.

Lord Daemon

• Morgoth
klopt, ik dacht eraan toen ik naar beneden liep om te gaan eten.

Ik ga ff een adje contacten of hij kan zorgen dat deze thread bovenaan blijft bungelen.

Verwijderd

ik vind dit ook wel een cool plan. (tenzij iedereen begint te schelden als ik van plan ben te komen, dan blijf ik wel lekker veilig thuis :P)
ik heb nog niet echt naar de data gekeken, daar ben ik niet zo'n ster in, qua planning leef ik heel erg op dit moment.

• Morgoth
hmmz waar zullen we het is over hebben?
Deze thread moet toch omhoog blijven

Voor meeting info zie:

http://pub45.ezboard.com/bwlmeeting1897

Verwijderd

wat was de URL nou van dat andere forum? ;)

Verwijderd

*schopt thread omhoog*

Verwijderd

thread weer omhoog

* is blij dat er nog niemand is gaan schelden 8-)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Schelden? Waarom dat?

Lord Daemon

• Morgoth
omdat uh.... omdat uh

nou vertel het is?

Verwijderd

oosterschelde, westerschelde...

naja, ik hoop dta ik nu geen waarschuwing krijg om de thread nog helemaal niet vergezakt was :)

Verwijderd

Ha, leuk, ongestraft onzin posten. Hebben jullie ook bij een ezboard dat een link soms nix doet en dat je dan op de "refresh" button moet klikken om iets te zien?

nu hier de oplossing:
Een directe link!

zoo, weer omhoog gehaalt.

• Morgoth
cool ik rule

• Morgoth
.

Verwijderd

[schop draad omhoog modus]
Op donderdag 11 januari 2001 17:28 schreef Zentair het volgende:
hoef ik die naam niet te spellen :)

ik ga JOU zeker over je studie vragen!
[/schop draad omhoog modus]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Zeg jongens lekker weertje he?

Lord Daemon

Verwijderd

voor het niveau van de topic (op de lijst)
stelling/vraag
wat is beter, star wars of star trek?
star wars helpt tegen kernraketten
star trek helpt tegen kerncentrales

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

[putting topic@top]
Startrek zorgt voor geweldadigheid onder ons jongeren :P
[/putting topic@top]

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Morgoth
startrek = betere moraal volgens mijn.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Telken als ik iemand sla met mijn bathlet (hoe je het ook schrijft) wordt er heftig op gereageerd... :?
En als ik me kaal scheer net als mijn held denken ze dat ik skinhead ben :(
Rare maatschappij (en weer @top)

• Morgoth
Uh ff niet meer reageren hier want misschien gooit arjen deze ff zo dat ie aan top blijft staan.

Voor duidelijkheid:

Hier gaan we verder met het afspreken voor de meeting!!!

http://pub45.ezboard.com/fwlmeeting1897frm1.showMessage?topicID=3.topic

[edit]
Arjen lag te slapen dus we moeten nog ff wachten :)

Verwijderd

ik heb de :Zon in de :Zee :Zien :Zakken!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Leuke kwoot gezien gisteren (uit m'n hoofd):

A mystic is someone who is baffled by the obvious, but who understands the nonexistent.

O, en de W&L-meeting-link staat hierboven voor wie dat nog niet door had. :)

Lord Daemon

Verwijderd

star trek ligt voor zo te zien.:z

ff een klein detail: hoe gaan we elkaar herkennen?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

We zetten allemaal een kertsmuts op. Toch?

Tja, als een paar mensen die komen een fototje neer kunnen pleuren hier dan kan je die herkennen, aanspreken en zo in contact komen met de anderen.

Bovendien valt het wel op, een paar mensen die spreken over godsdient, wetenschap en filosofie. :)

Weet je wat, ik post van te voren wel wat voor T-shirt ik aantrek, dan kan je me herkennen.

Lord Daemon

• Morgoth
ld> trek gewoon weer je nightwish t-shirt aan :9

Verwijderd

wie de creatiefste oplossing weet te bedenken van te voren :)

ik denk dat ik niet zo'n probleem zal zijn om te herkennen. tip: el marcianito betekend alien.
er zwerft nog wel ergens een verklarende foto op i-net, maar die lijkt me toch niet zo'n goed idee...

• Morgoth
nie zo moeilijk doen, ik prik een nog nader te noemen plek op utrecht CS en daar sta ik dan vast met ld met een nog nader te noemen object in m'n klauwen.

Verwijderd

mensen,

er is een datum geprikt!
zie andere forum

ja, waarom regelen we niet gewoon in deze draad? in dat andere forum kan je ook elkaars posts niet editten...

• Morgoth
ik heb iedereen ff administrator powers gegeven dus we kunnen nu elkaars msg'en editen.

Er is idd een datum geprikt, zie http://pub45.ezboard.com/bwlmeeting1897

• Morgoth
sorry hij is weer open :)

Verwijderd

hmmm... da's de 1e keer sinds ik op GoT zit dat ik een thread weer opengegooid heb zien worden nadat ie dicht was :)

geef morgoth de prijs voor "mod die zijn fouten durft te erkennen" :P

Verwijderd

ik wil iedereen er ff op attenderen dat deze draad bedoeld is voor overleg, en de andere voor het posten of je wel of niet komt en je voorkeurs tijden...

mijn voorstel is dat we gewoon eerst maar ff in een nader te specificeren cafetje in utrecht CS geen hangen, en wachten tot dat iedereen er is... dat maakt het makkelijker

Verwijderd

Atjo he.

Je gaat een weekje op wintersport :9 en er loopt hiero al meteen een grote thread over een meeting.

Nu beschouw ik mezelf wel een beetje als een diehard-W&L'er, maar toch vraag ik me af of zo'n meeting nou leuk is.

Kan het niet zo zijn dat een hoop mensen je in werkelijkheid als persoon erg tegenvallen? (Het kan uiteraard ook meevallen :) ) En is het dan niet zo dat je meer naar de persoon achter de post gaat kijken dan naar de post zelf? Iemand van jullie ervaring met zo'n meeting?

Verwijderd

ben je bang apoc2? >:)
ik zie niet in waarom dat niet leuk zou zijn... en anders boeit het ook weinig ;)
Alle mensen waar ik echt niet goed mee kan opschieten, zijn op 1 hand te tellen, dus dat is het probleem ook niet neem ik aan.

persoonlijk vind ik dat je gewoon moet komen, want ik heb toch niks meer van je te vrezen (zie sig) :Y)

edit: daarnaast vind ik het gewoon lache om es te kijken of het beeld wat ik van verschillende personen denk te hebben, ook klopt. Even kijken of mijn mensenkennis me niet in de steek laat

Verwijderd

ik denk dat ik er wel een paar herken.. maar die ken ik misschien stiekum al..8-)
verder lijkt het me heel moeilijk om zomaar iemand te herkennen aan een "paar" posts.
naja, Apoc2 moet lukken: gewoon iedereen een peuk aanbieden en dan kijken wie er gaat slaan..;) als ie komt tenminste.
ik vroeg me een tijdje geleden in de trein af of er niet iemand van bijv got zou zitten en dan zouden we elkaar echt niet herkennen.. bestwel raar eigenlijk.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik heb Morgoth en Diadem al gezien. Nou ja, dat valt dan best tegen natuurlijk. >:)

Nee, serieus, het zal best gezellig zijn.

Lord Daemon

Verwijderd

ik vroeg me een tijdje geleden in de trein af of er niet iemand van bijv got zou zitten en dan zouden we elkaar echt niet herkennen.. bestwel raar eigenlijk.
Wie weet heb je wel eens ruzie bij de kassa gemaakt omdat je van mening was dat de ander voordrong. Wellicht passeren we elkaar dagelijks op de snelweg en GoT weet waar nog meer. Best vreemd eigenlijk. Maar misschien moet ik maar gewoon komen.

Hebben jullie alleen niet zoiets van "waar gaan we het over hebben?". Ik bedoel veel discussie onderwerpen zijn hier allemaal al geweest. En de laatste paar weken gebeurt bij het openen van een nieuw topic niet veel meer dan verwijzen naar de search en slot erop.

Gewoon over koetjes en kalfjes praten kan natuurlijk ook nog.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.