Dus ik dacht vanwege de geringe ruimte in ons tv-meubel maar iets te maken wat er "buitenomheen kon", als computer dan, om af en toe een filmpje te gaan kijken. zodat ik als ik een film wil kijken even de "videopc
"van boven kon halen en die snel aansluiten en klaar.ik kon toevallig goedkoop een videorecorder overkopen voor een tientje, die videorecorder was kapot, dus ik dacht ,aan het modden maar, fotos komen nog morgen, maar goed, eerst alle printplaten e.t.c. eruit halen en daarna alles met de grond gelijk maken (waar ik nu nog mee bezig ben
)
het eindresultaat moet dus een videorecorder worden waar achterin een "poort" zit voor een svideo kabel, een usb kabel voor de muis, een lan kabel en een voor het geluid (die ik doorlus naar mijn 5.1 home cinema set)
alleen wel ff een vraagje ,is een p2 300 mhz met 256 mb ram voldoende om divx films op te draaien?
het eindresultaat moet dus een videorecorder worden waar achterin een "poort" zit voor een svideo kabel, een usb kabel voor de muis, een lan kabel en een voor het geluid (die ik doorlus naar mijn 5.1 home cinema set)
alleen wel ff een vraagje ,is een p2 300 mhz met 256 mb ram voldoende om divx films op te draaien?