Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Videorecorder mod

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik dacht vanwege de geringe ruimte in ons tv-meubel maar iets te maken wat er "buitenomheen kon", als computer dan, om af en toe een filmpje te gaan kijken. zodat ik als ik een film wil kijken even de "videopc :P "van boven kon halen en die snel aansluiten en klaar.ik kon toevallig goedkoop een videorecorder overkopen voor een tientje, die videorecorder was kapot, dus ik dacht ,aan het modden maar, fotos komen nog morgen, maar goed, eerst alle printplaten e.t.c. eruit halen en daarna alles met de grond gelijk maken (waar ik nu nog mee bezig ben :+ )
het eindresultaat moet dus een videorecorder worden waar achterin een "poort" zit voor een svideo kabel, een usb kabel voor de muis, een lan kabel en een voor het geluid (die ik doorlus naar mijn 5.1 home cinema set)
alleen wel ff een vraagje ,is een p2 300 mhz met 256 mb ram voldoende om divx films op te draaien?

Verwijderd

Ik denk dat een p2 300 niet snel genoeg is om divx mee af te spelen...

edit, weet ik wel zeker ;)

een wat zwaardere cpu op de 500mhz zal het vlekkeloos doen.

Anders kan je met 98 gaan experimenteren, die nemen ook wat minder resources in beslag dan met xp of 2000.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 00:31 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nee, daar ga je het niet mee redden met DivX films op een fatsoenlijke resolutie.
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:30:
Ik denk dat een p2 300 niet snel genoeg is om divx mee af te spelen...
Idd.
een wat zwaardere cpu op de 500mhz zal het vlekkeloos doen.
Waar haal jij deze wijsheid vandaan? 500 mHz zal je het over het algemeen wel mee redden, maar verwacht zeker niet dat alles zonder meer vlekkeloos gaat werken.
Anders kan je met 98 gaan experimenteren, die nemen ook wat minder resources in beslag dan met xp of 2000.
Of natuurlijk linux, hoef je niet met zo'n verouderd OS als '98 te werken en vreet nog minder resources.

[ Voor 88% gewijzigd door sdomburg op 17-03-2005 00:38 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Je vraag (welke proc goed is om films af te spelen) is niet echt relevant voor CM&E. Dat je een mod van plan bent is leuk, maar als je die wilt showen kan je dat het best als een CiP (Casemod in Progress) doen, zie hier voor meer info. Anyway, er blijft dan verder weinig van dit topic over, vandaar dat ik er maar een slotje op zet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.