Help naar goede back-up software? Dus hoef ik niet te zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Hoi,

Ik heb bestanden zoals documtenten, foto's, spreadsheets, videos en wat projecten die totaal zo'n 40 GB in beslag nemen.
Ik wil graag het back-uppen maar ik moet dan erg veel DVD+RW media gebruiken doe ik dat hierop.
En als ik gebruik van incrementeel back-ups maak zit ik met het probleem dat ik geen externe hardeschijf heb maar alles op DVD+RW media dus moet branden.
Met dat laatste moet ik de hele tijd swappen ga maar door. Bestaat er een programma dat back-ups maakt van alleen gewijzigde bestanden?
Dus zodat het later alleen de DVD+RW gebruikt waarop juist dat bestand moet worden gebrand wat gewijzigd moet worden?
Ik heb al Microsoft Back-up in Windows XP geprobeerd maar die schrijft 1 grote image-bestand weg dus dat is niet mijn oplossing.
Ik ga morgen naar de mediamarkt om misschien een externe hardeschijf te kopen (die op 8mb cache zijn nog wat duurder als die op 2 mb).

Maar kan ik ook gebruik maken van goede back-up software dan doe ik dat natuurlijk liever.

Kan iemand mij even helpen?

Groetjes, htg

:Z

whatever it takes

Verwijderd

Ik gebruik zelf Winrar, Split de files naar 700mb of 4.3gb, en fik de boel dan.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als je het mij vraagt is dit een redelijke Google vraag, want als ik zoek met wat keywords (zoals: backup, software, changed, files) dan vind ik de nodige resultaten waar je naar mijn idee de nodige applicaties tussen moet kunnen vinden!

• htg
Maar dan heb ik nog erg veel tijd dat er in zit gezien ik niet incrementeel te werk ga.

whatever it takes

• htg
Woudkoper: ik heb al wat programma's die ik erg veel dicht in de buurt vind komen van professionaile back-up programma's. Ik zoek nogsteeds verder. Natuurlijk niet teveel reclame maken. Maar titels waardeer ik wel heb je die.

[ Voor 34% gewijzigd door htg op 17-03-2005 00:24 . Reden: meer ]

whatever it takes

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

mjah; dit is toch wel erg lui. 'Dus hoef ik niet te zoeken'. Dit is gewoon te vinden met Google of wat eigen onderzoek; dat gaan wij niet voor je plegen :) Zelf zoeken is dus het devies :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.