Toon posts:

Hoe werkt netlimiter 1.3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een tooltje om een tragere internet verbinding te simuleren, waar je de snelheid kan instellen.
( Overweeg om over te stappen op een minder snel Kabel abonnement en wil het verschil es ervaren)

Heb gezocht hier op het forum en kom steeds terecht bij Netlimiter.
Ik heb versie 1.30 geinstalleerd, reboot en als test meteen linksboven '56 K' bij up en down geselecteerd.

Ik merk echter geen enkel verschil in internetten, nog steeds bloedsnel..
Dus daar gaat iets niet goed ;)

Doe ik iets verkeerd? Of is deze tool niet geschikt voor wat ik wil?
Zonee, wat moet ik dan hebben?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lees eerst eens de readme door :z. Vaak staat daar nuttige info in. Wat heb je zelf nog verder geprobeerd, begrijp je wat ik bedoel?

[ Voor 60% gewijzigd door spone op 16-03-2005 23:49 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

compubink

...====...

Als het goed is stel je zo alleen in welke verbinding je hebt zodat de grafieken en overige gegevens goed weer worden gegeven. Je zal de algehele datasnelheid moeten limiteren. Je kan dit eventueel ook per programma doen, gewoon het vakje selecteren bij een programma bij down of upload en in het vak ernaast de maximale snelheid zetten.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het instellen van de download en upload is alleen van invloed voor de totale rekening. Je kan per programma het instellen. Dus je kan zeggen van Internet Explorer maar 5 kb mag gebruiken als upload of als download. Ik gebruik het programma al jaren zonder problemen en in combinatie met filesharing programma's. Dat gaat prima. Maar een download van 320 kb met een upload van 5 kb klopt niet maar dat is het mooie van het programma dat je dat kan instellen per programma.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

Dit tooltje werkt perfect, maar aangezien je volgens mij gewoon te lui bent even zelf te proberen zal ik het even voorzeggen :)

Klik bovenaan op de zwarte balk waar staat "overall" zodat er een vinkje achter komt.
Zet dan nog even het vinkje aan bij "down limit" en TAADAA.. je heb nu 5kb/s internet ;)

Verwijderd

installeer netpeeker 2.73 veel fijner, die laat tenminste ook zien welk programma welke poorten in gebruik heeft
Pagina: 1