Toon posts:

branders : kan ik logale games backuppen???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een writer aanschaffen....

(Dit wordt waarschijnlijk een philips of HP. 8x)

Nu heb ik de volgende vraag:

Kan ik spellen (ja, legaal gekocht in de winkel) ook backuppen. Ik heb nm een broertje, die het leuk vind om op een cd van +- 100,- krassen te zetten.Deze cd's wil ik kunnen backuppen, zodat ik niet 3x een spel hoef te kopen.

Dus : is dit mogelijk, zo ja, met wat voor prog. en ondersteunen de writers dat??

Thanx guys...

Pieter

Verwijderd

De vindingrijkheid wordt steeds groter (NOT) voor mensen die willen weten hoe ze beveiligde cd's moet kopieren. Maar goed maakt effe niet uit. Als je weet waar je cracks moet downloaden om de beveiligingen ongedaan te maken kan je het beste Nero Burning Rom van Ahead gebruiken. Weet je dat niet dan kun je het beste Clone Cd gebruiken. Dit progje werkt niet voor alle branders check your compliance op http://www.elaborate-bytes.com

Later

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff gekeken op bij site..

Kan alleen geen info vinden van philips-writers (de modellen die op de site van philips staan).

Hp ondersteunt deze dus wel.. Maar in mijn omgeving wordt Hp weer afgeraden (alhoewel deze writers grotere buffers hebben)

Kreun.....

Lastige beslissing....

Pieter

Verwijderd

Als ik een back-up van de originele UT wil maken met clone cd zeg ie steeds

"couldn't read sector"

vult clonecd dan zelf de niet-gelezen sectoren ??? en maakt ie dan toch nog een perfekte kopie......

Verwijderd

Zeg gewoon dat je ze wilt gaan verkopen. Ik vind dat maar een slap smoesje dat van je broertje.

Kijk eens op www.gamecopyworld.com daar staat hoe je ALLE pc en psx spellen moet kopieren!!!

Ik kijk daar ook altijd als ik een spel wil "backuppen" ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat van mijn broertje is toch echt waar.

Tuurlijk zal ik (als het werkt) ook wel eens iets gaan verkopen...., maar hier wil ik geen bussiness van maken. (Ik zit op een MTS en heb zodoende te veel klasgenoten die wel in die handeltjes doen.....

Pieter

Verwijderd

PLEXTOR en NERO :) :) :) :)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

wat die writers betreft: philips en hp...stja. De een vindt dat deze 2 goed zijn, de andere heeft zeer slechte ervaring met deze merken. Ik heb zelf een hp gehad (7200) en die deed het altijd goed (heb ik nu verkocht..).
Bij een hp wordt altijd zeer veel software meegeleverd, die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Daar betaal je wel voor, dus zijn ze eigenlijk wat duur. Philips weet ik zo niet.

CloneCD is inderdaad handig voor beveiligde cd's, alhoewel ik er zelf geen ervaring mee heb (yamaha heeft geen raw-writing! :()
en bij gamecopyworld kan je inderdaad gewoon cracks downloaden. Dat werkt ook. Enige nadeel is dat je andere exe bestanden krijgt die wel eens onstabiel willen zijn.

volgens mij kan je het beste een teac/plextor cd-recorder nemen die werkt in cloneCD (dus raw-writing ondersteund). Dan kan je alles kopieren en heb je zeker een goeie writer. Ik geloof dat bij www.eynstein.nl een teac writer staat, ide en raw-writing. Goeie shop om hem te halen ook.
suc6 met de keus!
Pagina: 1