Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
moet je maar niet onterecht trolls en/of flamebaits uitdelen.
Daar lopen hier al zoveel mensen over te zeuren.
Daar lopen hier al zoveel mensen over te zeuren.
Misschien is het handig om alleen troll/flamebait te geven om een post echt naar -1 te krijgen, en als hij op 1 of hoger staat Overbodig ofzo te geven.
Ik heb die dingen gvd niet onterrecht uitgeeld.
En terrecht of niet is ook maar relatief, daar zijn we met z'n allen mod voor.
Dus dat hele tering ding slaat nergens op.
En terrecht of niet is ook maar relatief, daar zijn we met z'n allen mod voor.
Dus dat hele tering ding slaat nergens op.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
kweenie hoor, maar bij de meeste mensen die vaak flamebait modereren is het een laag getal.
Ik ben niet vies van -1 troll en flamebaits en weet handig gebruik te maken van -1 overbodig. Daarom sta ik rond de 0.3 (slechte jeugd gehad). Ik denk dat het jou ook wel zou moeten lukken.
Of bedoel je dat je al boven de 1 stond en dat je al eeuwen geen verandering ziet?
Ik ben niet vies van -1 troll en flamebaits en weet handig gebruik te maken van -1 overbodig. Daarom sta ik rond de 0.3 (slechte jeugd gehad). Ik denk dat het jou ook wel zou moeten lukken.
Of bedoel je dat je al boven de 1 stond en dat je al eeuwen geen verandering ziet?
Ik heb een paar van je trolls bekeken en dat zijn nou niet echt postings die een troll beoordeling waardig zijn.
Je hebt bovendien maar 20 moderaties gedaan. De modpenaltyratio gaat alleen omlaag als je meer modereert (verhouding tussen het aantal als twijfelachtige trolls en flamebaits gedetecteerde moderaties en het totaal aantal moderaties wordt kleiner).
Je hebt bovendien maar 20 moderaties gedaan. De modpenaltyratio gaat alleen omlaag als je meer modereert (verhouding tussen het aantal als twijfelachtige trolls en flamebaits gedetecteerde moderaties en het totaal aantal moderaties wordt kleiner).
Pagina: 1