Toon posts:

[MCE 2005]horizontale lijn met PVR500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op m'n MCE 2005-pc (PIV 3Ghz met Intel moederbord en Hauppauge PVR-500) krijg ik bij opgenomen beelden twee horizontale lijnen.

Het zijn geen duidelijke lijnen, eerder vervagingen in de omtrek van die lijnen.

Wat kan de reden daarvan zijn ?

merci

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je hier al eens doorheen gezocht: [search=mce 2005 horizontale lijnen]? :) Ik mis een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt in dit topic; sinds wanneer heb je dit en dergelijke informatie :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 16-03-2005 20:52 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Had al gezocht hoor, maar nog niets concreet gevonden.

Die lijnen zijn er al van in het begin, nieuwste drivers zijn geïnstalleerd.

Verwijderd

probeer de allernieuwste drivers van de nederlandse hauppauge-site. Deze claimen een fix te hebben voor juist het witte strepen-probleem.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
Heb je een antenne-versterker ? Ik had strepen op m'n hauppauge met een goedkope antenne-versterker.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
StevenK schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 06:24:
Heb je een antenne-versterker ? Ik had strepen op m'n hauppauge met een goedkope antenne-versterker.
Nee, maar heb het wel geprobeerd met verschillende versterkers (vooral Hirschmann) en die gaven geen verbetering.
Pagina: 1