If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Verwijderd
Dus hij deed het al niet toen je hem gekocht had? Dat lijkt me niet normaal... even vragen of je het met een ander exemplaar mag proberenvinnyb schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:03:
nu doet het scrollwheel het niet vanaf het moment dat ik em heb aangeschaft
Verwijderd
Dit heb ik ook weleens. Ergens kan je instellen "aannemen dat scrollwheel aanwezig is" onder devicemanager en dan mouse.
Dat klopt, die keuze heb ik wel bij mijn ouwe getrouwe PS2 Microsoft Mouse. Alleen bij die USB muis dus niet als ik die aansluit... Ik heb al vanalles geprobeert! Iemand een andere suggestie?Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:47:
Dit heb ik ook weleens. Ergens kan je instellen "aannemen dat scrollwheel aanwezig is" onder devicemanager en dan mouse.
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Het lijkt me het handigste om deze muis gewoon terug te brengen naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.vinnyb schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:03:
Ik heb sinds niet zo heel lang een Microsoft Intellimouse 1.1a Optical (USB) aangeschaft, en nu doet het scrollwheel het niet vanaf het moment dat ik em heb aangeschaft. Ik heb de officiele drivers van de MS site gehaald, maar dit helpt niets. Je kan er alleen instellen wat er moet gebeuren als je het scrollwheel gebruik om mee te klikken.
Is dit standaard bij deze muis, of is hij gewoon kapot afgeleverd? Hebben andere(n) hier eventueel ervaringen mee?
Alvast bedankt voor de reacties!
Zij moeten namelijk een deugdelijk product aan jou verkopen.
Het kan natuurlijk zijn dat er een DOA[Dead.On.Arrival] muis tussendoor glipt en in de winkels belandt, daar kun je gewoon niks aan doen.
In principe behoor jij op dat moment dan een nieuwe muis mee te krijgen en de winkel zal de kapotte reclameren bij de fabrikant.
Als ze echt moeilijk gaan doen, moet je Microsoft te pakken zien te krijgen, deze zullen je hoogstwaarschijnlijk zonder al te veel moeite een nieuwe opsturen, waarbij je deze zelfs mag houden.
Tenminste....zo werkt het bij defecte Xbox Controllers en Headsets.