Toon posts:

[XP] Firewall & Netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het lijkt of hier al meer topics over geweest zijn, maar ik heb een totaal ander probleem.

Na het updaten van XP Home naar Pro is er iets aan de hand met mijn Windows Firewall.

Het probleem is dat ik hem niet meer aan of uit kan schakelen en hierdoor vanaf mijn andere netwerk pc niet meer op de computer kan komen. Het is nog wel mogelijk om met de computer op andere pc's te kijken, maar niemand kan dus meer op de pc zelf kijken zeg maar.

Ik krijg de volgende foutmeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/pcmspaan/firewall1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/pcmspaan/firewall2.JPG

Zoals ik al zei, ik ben dit probleem niet eerder tegen gekomen. Weet iemand misschien hoe ik die firewall uit Windows kan slopen?

Ik heb al geprobeerd Zone Alarm te installeren zodat die misschien de Windows Firewall zou overrulen, dit had echter geen effect...

Ik heb hierdoor ook problemen gekregen met mijn automatische netwerkconfiguratie. Die geeft altijd aan dat hij niet voltooid is en dat er fouten zijn opgetreden. Wat er fout gaat geeft hij niet aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 18:22 ]

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Kun je de service misschien wel handmatig starten? Wat staat er in de eventvwr?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe start ik de service handmatig?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
start -> uitvoeren -> services.msc -> service zoeken -> rechtsklikken -> starten

Roomba E5 te koop

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-04 22:00
start --> uitvoeren --> services.msc --> enter drukken

Zoek dan in de lijst de service op, dubbelklik op de service, en dan klikken op de knop "Starten" :)

[edit]

^^ met stom

[ Voor 15% gewijzigd door Morax op 17-03-2005 17:44 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik heb ondertussen pro met sp2 opnieuw geinstalleerd, dit mocht niet baten...

Ik heb nu de service uitgeschakeld, hij stond nog ingeschakeld. Ik kon hem iig niet meer inschakelen, dan gaf hij fout 1075.
Pagina: 1