Toon posts:

Vrouw in nood 200,-

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van me gaat een ff-stuurtje kopen voor haar vriend(rond de 200 pietermannen). Ik weet hier nix vanaf, wat moet ik haar aanraden?

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 15:22
ik gebruik zelf van M$ de Sidewinder Precision Racing Wheel
das een goed degelijk stuurtje zonder Force Feedback,en ik ben er zeer tebreden over. kijk voor een goedkope prijs bij pricewatch bij de tweakers site.

Verwijderd

Huisgenoot van mij heeft een stuurtje van Guillemot, 250 pieken, met een echt authentike ferrari logo erop. hij is er verder ook tevreden over.

• Booster
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik heb gehoord dat het laatste ff-stuur van Trustmaster heel goed is, maar prijs??
geen idee.

Anders is denk ik Guillemot een goed alternatief.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Hmmm trustmaster lijkt me ook wel goed... Kijk ff voor een prijsindicatie op www.funprice.nl of een andere aanbieder...

Verwijderd

Thrustmaster. Zou ik niet doen. Pak dan een van Logitech of MS. En FF stuurtjes zijn heel wat betaalbaarder geworden.

Verwijderd

inderdaad: ZEKER geen trustmaster. Is echt bagger :x

Sorry, dat moet ik even uitleggen natuurlijk: ik heb niet zo'n ff-stuur (dus eigenlijk mag ik nix zeggen), maar wel de fragmaster. Sowieso zuigt dat ding alleen al maar ook hun service/support is duidelijk onder de maat.

• Booster
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik heb zelf een Trustmaster GP1, die kostte mij ooit eens 150.-. Heel goed stuur, netjes afgewerkt, goed ondersteund.
Een vriend van mij werd ook goed geholpen toen het elastiek in zijn GP2 brak na overmatig gebruik.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Topicstarter
Is die logitech formula force wat?
Ligt leuk in de prijsklasse en ik heb persoonlijk goede ervaringen met het merk logitech.Iemand zo'n ding staan??

• Rava
  • Laatst online: 03-05 15:22
Als je wil weten hoe de Logitech stuurwiel is bevallen moet je even op de tweakers site kijke onder hardware revieuw, daar zijn een tijdje gelede aan aantal sturen getest en beoordeeld op plus en minpunten

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gelezen. Was op zich positief maar ik vind iemand die een test uitvoert wat anders dan iemand die er vaak spelletjes mee speelt.
m.a.w. het is een leuke graadmeter maar JULLIE(de gebruikers) meningen geef ik meer waarde aan. Vandaar.............

Verwijderd

Heb laatst een Guillemot FF Ferrari stuurtje gekocht bij FunPrice (FL 249,-) en ben heel tevreden over. Ben nu vaak aan het rallien met Rally Masters en dat is echt vet gaaf met dat Force Feedback.

Verwijderd

Volgens mij ziet het spul er zo uit:
Logitech: stuur okee, pedalen niet.
MS: stuur okee, pedalen okee
Thrustmaster: stuur goed, pedalen goed

Maar ik vraag me af of dat TM stuurtje wel zo goed is. Ik las berichten over slechte kwaliteit (snel kapot). Kan iemand deze berichten/klachten misschien ontkrachten? Anders zou ik voor het MS stuurtje gaan.
Pagina: 1