Toon posts:

[Exchange SBS 2003]POP3 connector user issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

hier doet zich het volgende probleem voor. Sinds vannacht (?) worden opgehaalde berichten door de POP3 connector(WIN2K3 SBS UK) niet gemoved naar de desbetreffende users waar de connector is voor aangemaakt.
De berichten blijven in de "systemmailbox" staan.

Nu heb ik al geprobeert de connector voor mijn user te verwijderen, mijn user te verwijderen inclusief mailbox(zat nog niets in verse install) en het hele zooitje weer aan te maken, om zo foutieve koppelingen te resetten. Heb voor die actie ook enkel de pop3 connector voor de gebruiker verwijderd en enkel de gebruiker verwijderd. Dat mag niet baten.
In de eventviewer zie ik geen fouten ookal heb ik de logging op maximaal staan van de pop3 connector. Het ophalen is dus geen probleem enkel de distributie naar de gebruikers.

Nu heb ik een reciepent policy, die er voor zorgt dat het uitgaande domein naar die van mijn provider tovert. Zet ik het weer naar mijn $domein.local als primair komen de berichten wel weer in email boxen van de gebruikers. Echter blijven de berichten die recentelijk zijn opgehaald nog wel in de systemmailbox.

Google en de search bieden geen oplossing. Hopelijk weten jullie wat want er staan wat berichten in de systemmailbox die ik liever niet weg zie gaan.

Mijn dank is groot

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

hmm... volgens mij heb ik ditzelfde probleem.. sommige mails komen op de een of andere wijze niet aan, en andere wel.. ondertussen groeit mijn systemmailbox aan..

iemand tips of ideeen??

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

Verwijderd

Gewoon lekker MX-record gebruiken. Die pop3 connector is echt dramatisch.