Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een pda aan te schaffen voor alleen deze dingen:
-GPS (navigatie)
-Internet/msn (voor af en toe)
- agenda bijhouden.

maakt het voor mij veel uit of ik een pda met 2003 of 2003SE neem? het lijkt mij niet omdat ik hem niet voor zoveel dingen gebruik maar het is mij niet duidelijk of het veel uit maakt :)
dus kan iemand mij hier een antwoord op geven ? :)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Maakt niet veel uit. Wat wel een grote verbetering zou zijn, is als je een PDA met PalmOS zou nemen. :)

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
hoezo?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

Hij is een Palm fanboy, die zeggen nu eenmaal dat soort dingen...

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Sabbi schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:25:
Hij is een Palm fanboy, die zeggen nu eenmaal dat soort dingen...
En terecht ;)
Voor de dingen die hij noemt is een Palm nu eenmaal perfect. Helaas noemt hij zijn budget niet, maar ik zou eens kijken naar een Zire72 of Treo650. De Treo650 is vooral handig voor internet/msn, terwijl beslist evengoed, zoniet beter is voor pda-functies dan de Zire72. Nadeel van de 650 is wel de prijs.

Verwijderd

Tja het is nou eenmaal gebleken dat een meeting in je agenda plaatsen bij PalmOS sneller gaat.
zoals Glowmouse al zegt is de Zire72 een perfecte PDA voor jouw behoeften. Ik heb er zelf 1 gehad en echt niets op aan te merken. Zou niet weten welke Windhoos mobile PDA voor dat budget beter is.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 19:07 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Rechts: uit niets blijkt dat je zelf al vooronderzoek hebt gedaan naar pda's. Daarom wil ik je aanraden om van wat modellen de specs op te zoeken en voor jezelf na te gaan wat je nu precies nodig hebt.
Dit topic gaat dicht. Palm - Windows Mobile discussies zijn ook al te vaak gevoerd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.