Koop geen TFT bij Computerplanet

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
Jewel gekocht met dooie pixel en dooie pixel garantie (20 Euro duurder), ik mocht hem niet in de winkel zien. Thuis aangekomen bleek er wel een dooie pixel op te zitten. Teruggegaan, kreeg ik een ander, mocht ik weer niet zien. Thuis aangekomen. Zat er geen voeding bij, ik bel ze op. Zegt die stakker aan de andere kant eerst 'die voedingen worden later geleverd', na een beetje zeuren zegt ie: Deze monitoren worden niet met voeding geleverd :( terwijl de er de eeste keer dus wel een voeding bij zat. Ik heb er genoeg van en breng dat ding terug en wil mijn geld terug. Verder zat er ook geen boekje bij (is volgens mij wettelijk verplicht).

Sjeminee, wat een stelletje dombo's daar. Ik verdacht ze er verder van dat die monitor dus wel een keer uit de verpakking is gehaald terwijl ik hem in de winkel niet in werking mocht zien.
Ik ga NOOIT meer naar die prutzaak.

[ Voor 4% gewijzigd door BeachPatroller op 16-03-2005 16:29 ]

Ik ben malle Pietje niet.

Verwijderd

Hier hebben we de shopsurvey voor, dus als je je gal over iets wilt spuwen van een winkel moet je dat daar doen.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Monitoren die niet met voeding geleverd worden? Hahaha.. Wat moet je er dan mee?

Roomba E5 te koop

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BeachPatroller schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:28:
Jewel gekocht met dooie pixel en dooie pixel garantie (20 Euro duurder), ik mocht hem niet in de winkel zien. Thuis aangekomen bleek er wel een dooie pixel op te zitten. Teruggegaan, kreeg ik een ander, mocht ik weer niet zien. Thuis aangekomen. Zat er geen voeding bij, ik bel ze op. Zegt die stakker aan de andere kant eerst 'die voedingen worden later geleverd', na een beetje zeuren zegt ie: Deze monitoren worden niet met voeding geleverd :( terwijl de er de eeste keer dus wel een voeding bij zat. Ik heb er genoeg van en breng dat ding terug en wil mijn geld terug. Verder zat er ook geen boekje bij (is volgens mij wettelijk verplicht).

Sjeminee, wat een stelletje dombo's daar. Ik verdacht ze er verder van dat die monitor dus wel een keer uit de verpakking is gehaald terwijl ik hem in de winkel niet in werking mocht zien.
Ik ga NOOIT meer naar die prutzaak.
Ik snap de bedoeling van je probleem niet...
Je wilt dodepixelgarantie, zit er een dode pixel in, zit meneer nog te klagen... Krijg je er voor 20€ een dode pixel in, en is het nog niet goed...
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 16-03-2005 16:38 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
FnF schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:34:
[...]

Ik snap de bedoeling van je probleem niet...
Je wilt dodepixelgarantie, zit er een dode pixel in, zit meneer nog te klagen... Krijg je er voor 20€ een dode pixel in, en is nog niet goed...
:)
_/-\o_

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

shopsurvey hiervoor gebruiken gerne :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.