Jewel gekocht met dooie pixel en dooie pixel garantie (20 Euro duurder), ik mocht hem niet in de winkel zien. Thuis aangekomen bleek er wel een dooie pixel op te zitten. Teruggegaan, kreeg ik een ander, mocht ik weer niet zien. Thuis aangekomen. Zat er geen voeding bij, ik bel ze op. Zegt die stakker aan de andere kant eerst 'die voedingen worden later geleverd', na een beetje zeuren zegt ie: Deze monitoren worden niet met voeding geleverd
terwijl de er de eeste keer dus wel een voeding bij zat. Ik heb er genoeg van en breng dat ding terug en wil mijn geld terug. Verder zat er ook geen boekje bij (is volgens mij wettelijk verplicht).
Sjeminee, wat een stelletje dombo's daar. Ik verdacht ze er verder van dat die monitor dus wel een keer uit de verpakking is gehaald terwijl ik hem in de winkel niet in werking mocht zien.
Ik ga NOOIT meer naar die prutzaak.
Sjeminee, wat een stelletje dombo's daar. Ik verdacht ze er verder van dat die monitor dus wel een keer uit de verpakking is gehaald terwijl ik hem in de winkel niet in werking mocht zien.
Ik ga NOOIT meer naar die prutzaak.
[ Voor 4% gewijzigd door BeachPatroller op 16-03-2005 16:29 ]
Ik ben malle Pietje niet.