hey ik dacht van laat ik eens een discussie gaan beginnen over Wat is nou het beste antvirus app?
Regels:
1:Je moet zeggen waarom je het de beste antivirus app vind want anders heeft dit geen nut.
2:Aub niet zeggen omdat iemand een ander antivirus gebruikt dan jouw dat hij dom is enz.!
3:Help zo veel mogelijk andere gebruikers!
oké nu ga ik eens zegge wat ik het beste AntiVirus app vind.
Avast 4.6
www.avast.com is rond de 8.50 MB en in 10 tot 15 talen beschikbar
ik gebruik dit nu al 1 jaar en ik heb nergens last van nog niet 1 virus is er doorheen gekomen en ik heb dus op mijn router DMZ host aan dus alles komt naar mijn pc toe en ik zit 24 uur per dag op internet te dl,surfen,gamen,TV en zoek het maar uit!
en verder is dit ook nog GRATIS voor het thuisgebruik en word het ook 24/7 geüpdate en heeft het ook nog eens live protector en een aparte virus programma wat ook automatisch geüpdate kan woorden.
voordelen even op een rijtje:
live protection en een aparte virus client
is maar 8,5MB en heeft kleine updates die binnen 30 sec binnen zijn (ook op 56k)
is in meer dan 10 talen beschikbar (ook in het nederlands)
gratis voor thuisgebruik
gebruikt niet veel systeem resources (dus werkt ook goed op oude pc´s)
je zou nu denken dit is het perfecte Antivirus maar fout dit is het niet ook hun kunne niet elk virus fixen maar wel veel en ik vind het dus wel het beste Antivirus wat er te krijgen is.
Regels:
1:Je moet zeggen waarom je het de beste antivirus app vind want anders heeft dit geen nut.
2:Aub niet zeggen omdat iemand een ander antivirus gebruikt dan jouw dat hij dom is enz.!
3:Help zo veel mogelijk andere gebruikers!
oké nu ga ik eens zegge wat ik het beste AntiVirus app vind.
Avast 4.6
www.avast.com is rond de 8.50 MB en in 10 tot 15 talen beschikbar
ik gebruik dit nu al 1 jaar en ik heb nergens last van nog niet 1 virus is er doorheen gekomen en ik heb dus op mijn router DMZ host aan dus alles komt naar mijn pc toe en ik zit 24 uur per dag op internet te dl,surfen,gamen,TV en zoek het maar uit!
en verder is dit ook nog GRATIS voor het thuisgebruik en word het ook 24/7 geüpdate en heeft het ook nog eens live protector en een aparte virus programma wat ook automatisch geüpdate kan woorden.
voordelen even op een rijtje:
live protection en een aparte virus client
is maar 8,5MB en heeft kleine updates die binnen 30 sec binnen zijn (ook op 56k)
is in meer dan 10 talen beschikbar (ook in het nederlands)
gratis voor thuisgebruik
gebruikt niet veel systeem resources (dus werkt ook goed op oude pc´s)
je zou nu denken dit is het perfecte Antivirus maar fout dit is het niet ook hun kunne niet elk virus fixen maar wel veel en ik vind het dus wel het beste Antivirus wat er te krijgen is.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh