Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Drivers voor USB-datakabel Siemens M55

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een tijdje terug mijn PC geformatteerd en nu wil ik opnieuw de Siemens datasuite erop zetten voor mijn mobiele telefoon alleen ben ik ook onlangs verhuisd en ik ben daardoor de installatie cd-rom (waar de drivers opzitten) kwijt. Ik heb al gekeken op de site van Siemens maar daar kan je alleen het programma (dus de datasuite zelf) downen maar niet de bijbehorende drivers.

Mijn vraag/verzoek is dus of iemand toevallig ook een M55 heeft met USB-datakabel die mij even de benodigde drivers wil toezenden? Ik weet niet uit mijn hoofd of dit is toegestaan op GoT maar het is geen illegale software o.i.d. dus mocht het hier toch niet toegestaan zijn bij deze mijn excuses.

:)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
Ik heb zelf de m55 (had? ben ehm ff kwijt :P ) en heb ook de datakabel, maar lang niet meer gebruikt, maar heb het programma als het goed is nog wel, heet het Siemens GPRS?

• SCIxX
Ah siemens data suite, dat moet hem zijn, als je even je email pmed zal ik hem sturen.

Verwijderd

Topicstarter
SCIxX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:06:
Ah siemens data suite, dat moet hem zijn, als je even je email pmed zal ik hem sturen.
Nee het gaat niet om de data suite zelf maar om de daarbijbehorende drivers en die zitten niet in dat programma helaas :/ Ik heb al geprobeerd met het installeren van de data-suite maar dan ziet die nog steeds niet de telefoon omdat de drivers dus niet aanwezig zijn. :)

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 15:31

HeepH

Dope Rapper

ik heb drivers voor de datakabel van de mc60 zou dat werken ?

http://specs.tweak.to/16495

• SCIxX
Welke drivers dan...? :/ Kan me niet herinneren geinstalleert te hebben...

Verwijderd

Topicstarter
--Update--

Ik heb via een ander topic op GoT een linkje gevonden en dat was deze. Het zijn niet de officiële drivers maar ze werken gelukkig prima bij mij!

Hierbij wil ik degene die hier heeft geprobeerd mij te helpen hartelijk bedanken. :)
Pagina: 1