Unlocken T-Bird?

Pagina: 1
Acties:

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Topicstarter
Het MSI K7T Pro 2(a) mobo geeft je de mogelijkheid om de multiplier van de proc te veranderen (in de BIOS), gaat dit gewoon zo, of moet je ook nog aan de hardware gaan zitten frutten, zo ja wat dan, en is dit gevaarlijk?

(wat zijn trouwens die potloodstreepjes, volgens mij heeft dat hier iets mee te maken!?)

Verwijderd

Je kan eerst proberen of je de multi pl. zo kan verzetten, lukt dit niet dan moet je een potlood gebruikten .De vier L1 puntjes moet je verticaal met elkaar verbinden (pas op) niet horizontaal (ook niet perongeluk). Verbinding maak je met een hb potlood gewoon inkleuren zonder dat de lijntjes horizontaal contact maken maar wel verticaal.

en voila

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Topicstarter
Wat zijn l1 puntjes (l1-cache?) en waaraan herken ik die?

P.S. ik krijg m'n T-Bird 900 pas in de loop van deze week, dus waarschijnlijk stel ik allerlei domme vragen, en wijst het zich vanzelf uit.

Verwijderd

op de processor staat L1 rijtje (goudkleurig)
En een l2 rijtje en een l3 rijtje en een L4 rijtje (staat gewoon aangegeven) kan echt niet missen.

Denk er aan alleen verticaal en alleen L1
dus, dat ziet er ongeveer zo uit L1 :::: op je proc en dit maak je er van L1 //// (alleen dan rechtop).

Check trouwens maar bij review database, daar hebben ze het met plaatjes aangegeven.