Vanmorgen heb ik een router van Sweex gekocht. Typenummer LB000021
ISP: Chello, abonnement: Classic
Ik heb de handleiding van de router en een aanvullende handleiding van internet gebruikt.
Er werd geadviseerd om een firmware update uit te voeren.Dat heb ik gedaan.
2.97 geupdate naar 3.01
De router is gewoon te benaderen, en ik heb verbinding met internet.
Echter, de verbinding is erg traag. Een tijdje zoeken met google levert me niets op.
Als ik op internet ga zonder router, doet dit probleem zich niet voor.
Chello geeft geen hostnames, maar dat zou geen probleem moeten zijn omdat je in WinXP
m.b.v. ipconfig kunt zien wat dat moet zijn. Ik heb ook verschillende duplex waarden voor mijn NIC gebruikt, levert ook niets op.
Heeft iemand een idee ?
ps. ik heb tot nu toe slechts één pc aangesloten en heb de firewall van de router uitgeschakeld. De modem is van Motorola (surfboard modem)
Ik heb inmiddels een nieuwe router gehaald, maar deze heeft hetzelfde probleem.
ISP: Chello, abonnement: Classic
Ik heb de handleiding van de router en een aanvullende handleiding van internet gebruikt.
Er werd geadviseerd om een firmware update uit te voeren.Dat heb ik gedaan.
2.97 geupdate naar 3.01
De router is gewoon te benaderen, en ik heb verbinding met internet.
Echter, de verbinding is erg traag. Een tijdje zoeken met google levert me niets op.
Als ik op internet ga zonder router, doet dit probleem zich niet voor.
Chello geeft geen hostnames, maar dat zou geen probleem moeten zijn omdat je in WinXP
m.b.v. ipconfig kunt zien wat dat moet zijn. Ik heb ook verschillende duplex waarden voor mijn NIC gebruikt, levert ook niets op.
Heeft iemand een idee ?
ps. ik heb tot nu toe slechts één pc aangesloten en heb de firewall van de router uitgeschakeld. De modem is van Motorola (surfboard modem)
Ik heb inmiddels een nieuwe router gehaald, maar deze heeft hetzelfde probleem.
[ Voor 15% gewijzigd door Goliath op 16-03-2005 18:09 ]