Ik heb een vreemd iets met mijn Acer Aspire 2001WLCi
Ik heb hem al dik een jaar en ben er erg tevreden over.
Vanochtend maakte ik echter iets raars mee.
Ik had me laptop op de accu draaien, en had mijn oordopjes ingedaan zodat andere student niet hoeven te genieten van mijn muzieksmaak.
Ik had winamp alleen nog niet aanstaan. Ik zou mijn scherm donkerder zetten zodat ie wat langer meeging, maar toen hoorde ik opeens een bromtoon over mijn koptelefoontjes
nu is het dus zo dat ook al heb ik mijn volume uit staan, ik hoor die bromtoon zodra ik mijn scherm minder helder maak.
Mijn vraag aan andere Acer-eigenaren is dus of jullie dat ook merken?
ik merk net dat die bromtoon/zoemtoon er ook is zonder oordopjes, dus gewoon over de speakers
Ik heb hem al dik een jaar en ben er erg tevreden over.
Vanochtend maakte ik echter iets raars mee.
Ik had me laptop op de accu draaien, en had mijn oordopjes ingedaan zodat andere student niet hoeven te genieten van mijn muzieksmaak.
Ik had winamp alleen nog niet aanstaan. Ik zou mijn scherm donkerder zetten zodat ie wat langer meeging, maar toen hoorde ik opeens een bromtoon over mijn koptelefoontjes
nu is het dus zo dat ook al heb ik mijn volume uit staan, ik hoor die bromtoon zodra ik mijn scherm minder helder maak.
Mijn vraag aan andere Acer-eigenaren is dus of jullie dat ook merken?
- zo nee, dan is het dus abnormaal en heb ik nog een paar weken voor mijn garantie op garantie
op is en dan kan ik hem dus naar de winkel brengen voor reparatie.
- zo ja, dan probeer ik het te negeren.
ik merk net dat die bromtoon/zoemtoon er ook is zonder oordopjes, dus gewoon over de speakers
[ Voor 6% gewijzigd door zyberteq op 16-03-2005 23:01 ]
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]