Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pda]Iemand ervaring met de 268 (gebruik op fiets)

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.mio-tech.be/images/banner_268_right.jpg

http://www.mio-tech.be/products/gps/268/
code:
1
2
3
4
5
6
Hardware Specifications
CPU     Intel® Xscale 300 MHz
Color Transflective LCD, LED Backlight
Memory  ROM     32MB Flash ROM. 64MB SDRAM
RAM     64MB SDRAM
GPS Module  Built-in GPS module

Ik heb wel intresse in deze gps, en meer bepaald om hem te gaan gebruiken op de fiets. Iemand er al ervaringen mee ? Volgens wat ik op de website las kan je aangeven dat je voetganger/fietser bent en gaat hij een speciale baan volgen die rustig is om te fietsen.

Nu zag ik ook dat je een fiets-bracket kon kopen op de website, maar ik heb jammer genoeg nog geen enkele 'dealer' gevonden in Benelux die het verkoopt, .. iemand die me meer tips kan geven ?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Hardware matig zal het wel goed zijn gok ik. Ik denk alleen dat je problemen krijgt met de maps. Immers zijn die niet gedetailleerd genoeg met fietsroutes en bospaadjes. Of zijn daar speciale maps voor?

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen idee of er speciale maps voor zijn, raar dat er zo weinig mensen zijn met ervaringen over de 268 ?

Heb al een aantal mailtjes verzonden naar verkopers van de 268, maar geen enkele leek de fietsbracket binnen te hebben (ook niet de mogelijkheid om te bestellen :( )

Is het dan zo raar ? Een gps op de fiets ? :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat het inderdaad best wel werkt... Maar je moet niet vreemd opkijken als je ineens op de snelweg fietst... Zal volgende week eens kijken of er ook een speciale "fietsstand" op zit...

Tomtom heeft overigens wel citymaps, waarmee je in steden ook de fietspaden enzo kunt zien/berijden...

[ Voor 25% gewijzigd door MikeyMan op 20-03-2005 13:32 ]

Verwijderd

Ik heb deze en het werkt prima, hij is snel en precies alleen hij weet nog niet alles wat opzich logisch is, maar ik heb de hele site afgezocht (www.mio-tech.be) maar kan nergens updates vinden weet een van jullie misschien of deze er zijn of dat ze komen o.i.d?

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-11 21:57

BetuweKees

Flipje uit Tiel

vraag het eens op het forum van de wereldfietser (www.wereldfietser.nl), weet vrij zeker dat daar een aantal mensen zijn die gps op de fiets gebruiken; of het specifiek dit model zal zijn kan ik je echter niet vertellen

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

Pagina: 1