[Exchange 2000] Meetingrequest komt verkeerd aan

Pagina: 1
Acties:

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Goedemiddag !

Ik heb een raar probleem onder exchange 2000 waar ik niet uitkom.
Als ik naar een gebruiker een meetingrequest stuur en deze wordt geaccepteerd dan komt dit in de agenda van verschillende medewerkers terecht.

Heb al gekeken of er forwarders open staan en of er documentatie is vanuit Microsoft maar tot op heden geen succes. Wat wel ingesteld staat is Send on Behalf.

De clients zijn overigens Outlook 2003.

Kan iemand mij hier verder mee helpen.

Alvast bedankt !

[ Voor 10% gewijzigd door RedCellNL op 16-03-2005 12:47 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kijk FF wie er als delegates op zowel de verzendende als de ontvangende mailbox staan

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• RedCellNL
Brahiewahiewa schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:01:
Kijk FF wie er als delegates op zowel de verzendende als de ontvangende mailbox staan
Op de gebruiker die de meeting verzend staan geen delegates open. Degene die het moet ontvangen heeft de gebuikers die het ook ontvangen als delegates staan. En degene die het ontvangt maar het niet wil heeft geen delegates staan maar kan dus wel onder de naam van degene voor wie het bedoeld is sturen.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dan klopt het dus: een delegate ontvangt altijd een kopie van meeting requests van en voor degene van wie zij delegate is. Als de persoon in kwestie dat niet wil, moet zijnuit het lijstje van delegates geschrapt worden.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Vandaar ook dat vinkje op het Delegates tabblad "Delegate receives copies of meeting-related messages sent to me"!

Afbeeldingslocatie: http://notebook.ifas.ufl.edu/outlook/delegate/images/deligate3.gif

Wees consequent, maar niet altijd

• RedCellNL
Thnx !

Dit is idd de oplossing van het probleem !
Pagina: 1