Toon posts:

Probleem met geluid in IE6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na installatie van SP2 op Windows XP pro kon ik op de spelpaginaas (schaken) van Yahoo geen geluid meer krijgen d.w.z. een gong dat je tegenstander een zet heeft gedaan of dat er iemand bijkomt of weggaat.CD´s, avi´s en wav´s doen het allemaal prima. Ik heb geprobeerd IE6.0 opnieuw te installeren, maar alle versies die ik heb worden geweigerd, omdat er een nieuwere versie gevonden wordt.En op internet is er geen IE.6.0 SP2 te vinden.
Ik heb Firefox geinstalleerd, daarmee is het incidenteel verholpen, maar niet definitief. Want af en toe geluid, af en toe geen geleuid.
Firefox gedeinstalleerd,
Netscape 7.1 geinstalleerd, die doet het prima. Geluid in Yahoo is weer terug. Maar ik wil het probleem binnen IE oplossen.
Ik heb de FAQ´s van Yahoo gelezen en met hun technische dienst gemaild :

Cache geleegd- cookies verwijderd- geschiedenis verwijderd. Sun Java geinstalleerd. Nieuwe audiodrivers (Nforce-Nvidia). In de internet opties Java en Sun java aangevinkt.
In de microsoft FAQ& 's is is er niets over te vinden, behalve dat met ze SP2 de VM Java niet meer leveren en Sun java aanraden.

In de Window directory is de map java leeg (installatie SP2 ??) .Ik heb gedacht de map te kopiëren van een andere computer, maar nog niet gedaan, misschien geeft dat nog meer fouten !?
Waar kan het hem in zitten dat IE niet in staat is het geluid weer te geven en Netscape wel?

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt ! Ik heb de vraag kennelijk niet goed gesteld.Inmiddels heb ik een werkzame oplossing gevonden.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

1) Bedankt voor... ?
2) Wat is die oplossing dan wel :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Staat beschreven in Computer Totaal nr4. jaargang 2005 (Laatste nummer) op blz.120: Tip: niet werkende koppelingen. (opnieuw registreren van DLL bestanden).
Overigens ben ik daarna toch def. overgestapt naar Firefox.