Toon posts:

reele downloadsnelheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een internet snelheidsverdubbeling gekregen.
Tenminste dat zeggen ze :?
In de praktijk blijk ik 77% van de snelheid te hebben die ze beloven.

Bij download zeggen ze 4000Kbit/s en ik haal via speedtest 3100Kbit/s
De upload zou 770Kbit/s moeten zijn waar ik 470Kbit/s haal.

Is dit normaal? Mogen internet aanbieders zoveel naast de beloofde snelheid zitten?
Of is dit reden genoeg om eens te gaan klagen : )

Verwijderd

hee

ik heb echt geen id maar ik weet wel dat ik het zelfde heb :'(

en ik baal er wel van

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-02 21:09
Kan aan veel zaken liggen, zoals de afstand van jouw huis tot de kast, de lengte van de telefoonkabel naar je modem etc... Ik zou zeggen, bel je provider eens... Ennuh, speedtest is zeg maar NIET betrouwbaar...

Verwijderd

Je zou er is een belletje aan kunnen wagen,
en zeggen dat je zon brakke verbinding heb,
en wat ze daar aan gaan doen,

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Martijn schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:44:
Kan aan veel zaken liggen, zoals de afstand van jouw huis tot de kast, de lengte van de telefoonkabel naar je modem etc... Ik zou zeggen, bel je provider eens... Ennuh, speedtest is zeg maar NIET betrouwbaar...
mordax is redelijk betrouwbaar, wie zegt overigens dat ie telefoon heeft? Casema is ook bezig met de upgrades toch?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Ligt er ook aan welke setup je thuis hebt, en of je meerdere programma's hebt draaien die internet langzamer maken.

als je @home rechtstreek op je modem hebt hangen en je hebt geen andere processen lopen oook geen psy/ad ware ( netstat -a) maaar ook geen msn of niets. Dat je dan die snelheid zou moeten kunnen halen. Klopt het dan nog niet dan zou ik alsk jou was gaan klagen.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Zie ook KPN Upgrades: 8Mbit snelheden worden niet gehaald, dat verhaal gaat hier ook op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.