Toon posts:

Webbased: contact, job management.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een open source programma voor hetvolgende:

- Contactbeheer - compleet adresboek
- Opdrachten(things to do) met statusbar "hoe ver iets af is"
- een sectie waar je een aantal documenten en bestanden kan plaatsen.
- een aantal andere handige bijkomstigheden, maar niet te veel rotzooi, en zeker geen ads.

het moet compleet web-based zijn zodat meerdere gebruikers hier mee kunnen werken, en dus niet te ingewikkeld.

heeft iemand ervaring met dit soort software?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er is recent hier ook al een topic over iirc Relatiebeheer en Projectbeheer geweest (welk weet ik niet meer: zoek even op). Los daarvan: er zijn heel wat programma's die raakvlakken hebben hiermee, het klinkt als een relatiebeheer app. Loop er eens wat langs zou ik zeggen, beginnend met relatiebeheer / CRM sites en opensource sites. Welke heb je gezien en waarom zijn die niet goed genoeg? <-- weten we ook wat je wel en niet wilt.
edit:

En zeg even of je opensource of gratis bedoelt. Dat zijn twee verschilende zaken. Ik neem aan niet perse opensource omdat je niet aangeeft of en welke talen je kent.

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 16-03-2005 11:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06

samo

yo/wassup

www.opensourcecms.com staat een overzicht. Misschien staat er daar iets tussen voor je? Demo's beschikbaar enz...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana