[IE-XP] na uploaden nog steeds oude plaatjes/pagina' te zien

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

mijn IE cache werkt té goed! :)

Als er op een FTP (welke dan ook) een nieuw plaatje of HTML file geupload wordt laat IE nog steeds het oude bestand zien.

Ik heb de cache al neergezet op "bij elk nieuw bezoek aan pagina"..

wat kan het zijn??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; weten wij veel ;) Draai je een firewall? Zit je achter een proxy? Geef eens een voorbeeld? Wordt dit topic bijvoorbeeld ook niet ververst of is het niet bij alle sites? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Heb je het al geprobeerd met CTRL-F5? Ik heb gemerkt dat browsen op een FTP server nou niet ideaal is met IE, daar kun je ook beter een FTP-client voor gebruiken.

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dit topic wordt wel gerefreshed..
Ik heb CTRL-F5 gebprobeerd..

en ik bedoel natuurlijk niet FTP-en via IE, dat doe ik dmv BulletProof..

We zitten niet achter een proxy, en de firewall is van Norton.. maar ik internet wel gewoon prima..

het is vrij vervelend.. soms zeggen collega's: "Bekijk de site eens of 'dit en dit' goed is?".. en dan zie ik gewoon nog het oude terwijl de rest allemaal al het goede nieuwe ziet!

Verwijderd

Mir schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:29:
Dit topic wordt wel gerefreshed..
Ik heb CTRL-F5 gebprobeerd..

en ik bedoel natuurlijk niet FTP-en via IE, dat doe ik dmv BulletProof..

We zitten niet achter een proxy, en de firewall is van Norton.. maar ik internet wel gewoon prima..

het is vrij vervelend.. soms zeggen collega's: "Bekijk de site eens of 'dit en dit' goed is?".. en dan zie ik gewoon nog het oude terwijl de rest allemaal al het goede nieuwe ziet!
Heb je de cache van IE al een keertje geleegd om te zien of dat het oplost?