[Laptop] 2dehands of nieuw of Ex-lease

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Ik ben eigenlijk opzoek naar een BudgetBudget Laptop waarmee ik Dvdtjes kan kijken en waar ik Gps op kan draaien (met gps muis natuurlijk)

Nu is mijn budget 500 euro, en ik ben al druk aan het kijken bij Markplaats en Speurders. maar nu leveren Dell al laptops vanaf zo'n 575 ex verzend kosten, al met al kom je dan nog op 690 uit.

Mijn vraag is zijn er laptop's rond mijn budget liggen nieuw te krijgen ? of kom ik dan zoizo in 2dehands ?

Nog een optie zijn de bedrijven die Ex-lease aanbieden? is dat beter dan via marktplaats ? je krijgt bij zulke bedrijven meestal ook nog 3 maanden garantie ! of is dat puur een lokkertje ?

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik heb een oud lease ding. werkt plima, toch nog wel wat geheugen bij geprikt en er een 40 gig HD in gezet en nu loopt de PIII-500 als een best acceptabel snel zonnetje!
(zal eens kijken waar ik dat ding kocht)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
franssie schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:43:
ik heb een oud lease ding. werkt plima, toch nog wel wat geheugen bij geprikt en er een 40 gig HD in gezet en nu loopt de PIII-500 als een best acceptabel snel zonnetje!
(zal eens kijken waar ik dat ding kocht)
Als je wil kijken idd waar die weg komt ?, had je hier ook garantie op ? en hoe was bv je accu hier bij ? want daar geven ze meestal geen garantie op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

http://www.flectiondirect.com/

allen hebben ze nu niets onder de EUR 500 helaas.
De accu was nog best redelijk maar daar gaven ze geen garantie op, op de rest wel drie maanden maar ik heb er geen gebruik van hoeven maken dus of het ook werkt weet ik niet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:01

dano_nl

Meh

kijk hier even rond ;)

http://www.ecopc.nl/

1ghz, 499,-
Technische Specificaties:
Processor: Intel Pentium III op 1 Ghz of sneller
Beeldscherm: 14 inch TFT XGA (active matrix) 1024 x 768 - 24 bits kleur
Geheugen: 256Mb
Harde schijf: minimaal 20GB
Floppy disk: 3.5 inch 1.44MB
Modular bays: Modular Bay voor FDD of CD-ROM
CD: minimaal 16x CD-ROM (intern te gebruiken)
Floppydrive: intern en extern te gebruiken
Audio: Ingebouwde microfoon, luidsprekers en speakers.
Video: minimaal 4MB grafische kaart
Batterij: Lithium-ion batterij
PCMCIA: 16 bit/ Cardbus 32 bit, 2 ondersteund type I en type II PCI-kaarten: type III PCI-kaarten kunnen alleen in de onderste connector. NIC: 10/100MB
Poorten: 1 parallel, 1 USB, 1 serieel, IRDA 1.1 (+ IRDA 1.0) en 1 PS2, 7 pin s-video
Software: Microsoft Windows 2000
Toetsenbord: minimaal 88 toetsen
Garantie: 6 maanden

Afmeting: (l x b x h) 25 x 32 x 4.5 cm (ongeveer)
Gewicht: ongeveer 3 kg
Optioneel: USB pen 64 of 256Mb

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houd je ook rekening met de overige kosten?
Een gps ontvanger is ook niet bepaald gratis, de accu van de laptop is waarschijnlijk onbruikbaar slecht en de kans is heel groot dat er geen dvd speler inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.@ www.mr-at.nl Heeft ook vaak dit soort goedkope dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:25:
houd je ook rekening met de overige kosten?
Een gps ontvanger is ook niet bepaald gratis, de accu van de laptop is waarschijnlijk onbruikbaar slecht en de kans is heel groot dat er geen dvd speler inzit.
Gps ontvanger komt er idd los bij, maar die staat los van mijn budget, en komt er bij een nieuwe ook nog extra bij! Ex-leas laptops met DVD in de prijs klasse die ik wil zijn wel te vinden. Mensen die advies over kunnen geven of ervaring er mee hebben zijn er minder.

Ik hoor ook wisselende verhalen over beeldscherm verbindingen die snel storing geven ?!

Pagina: 1