xml bestand van msn openen lukt niet helemaal.

Pagina: 1
Acties:

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
Ik heb hier een xml bestand opgeslagen vanuit MSN. Echter als ik deze wil openen krijg ik de melding:
fout tijdens het laden van stijlblad: Ontleden van een XSLT-stijdblad is mislukt.
Volgens mij mist hij een bestand om het enigzins te kunnen openen. Alleen heb ik dat bestand niet meer.
En als ik het open met Word krijg ik 101 pagina's, met uiteindelijk 4 regels per pagina als ik het afdruk :S.
Druk ik vervolgens bij XML gegevensweergaven op Messagelog.xsl. Krijg ik een foutmelding vanuit Word.
Vanwege probs met de XSL transformatie messagelog.xsl kan deze niet worden toegepast op dit XMl best.
Al met al krijg ik dit bestand niet met een enigzins fatsoenlijke vorm toonbaar.
Is er misshcien een andere mogelijkheid??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even bij het begin beginnen ;) Wat voor bestand is het precies; waar komt het vandaan en wat wil je ermee? Klopt het dat het een messagelog is in XML formaat; dus gegenereerd door MSN zelf? En wat wil je er dan precies mee? Gewoon inlezen ofzo? Hier al tussen gekeken: [google=Messagelog.xsl]?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate