Toon posts:

videocamara van samsung

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een video camara van samsung model vp-d20
deze wou ik aansluiten op mijn pc en de cdrom stop ik erin om de de driver te instaleren zegt die is niet digitaal ondertekent maar toch ga ik door met instaleren en als ik hem dan op usb aansluit zegt die onbekend apperaat mijn vraag is weet iemand wel een goede drive voor xp bij samsung staat die niet

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Let a.u.b. even op de interpunctie. Heb je de camera wel aanstaan op het moment dat de pc hem moet herkennen? En natuurlijk op de goede modus, niet de opname modus maar de afspeelmodus. Lees anders de handleiding eens door en volg die stap voor stap. En als je een reply gaat typen let dan op de interpunctie, dit leest zo erg vervelend.

Verwijderd

Gewoon doorgaan als die niet digitaal ondertekent is, dat is de enige mogelijkheid die je hebt.

Digitaal ondertekent betekent dat microsoft getest heeft of de hardware goed werkt onder windows, sommige aparatuur wordt niet gestest en zal dus nooit digitaal ondertekent worden terwijl het perfect werkt.

En daarnaast moet een video camera worden aangesloten op met firewire!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 08:19 ]

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Usb kan ook bij sommige camera's hoor, in de meeste gevallen wordt firewire gebruikt maar in een enkel geval ook usb :)