Streams rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 13:59

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Ik wil graag een flimpje van de volgende site;

http://www.sarahmclachlan.com/ en dan op "Watch world on fire" klikken.

Ik wil deze bij godsdienst gaan gebruiken, rare opdracht over zendingswerk :|
Anyway, op onze school hebben ze (natuurlijk) weer geen internet, vandaar.

Nu heb ik al wat topics doorgelezen en die stellen voor dat je gewoon de optie van quicktime gebruikt om de .mov op te slaan. Dit kan alleen bij mij niet :(

Ook werden er zogenaamde stream rippers genoemd, waaronder str**mb*x en n*t tr*nsp*rt <- ik weet dat dit beschouwd word als warez en ik wil dit ook graag "volgens de regels" houden.

Weet iemand toevallig een manier die geschikt is om dit mee te nemen naar school

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rechtermuisknop en save that ass...
http://www.worldonfire.ca/images/worldof.mov

Check wel of je het wel zomaar mag gebruiken he ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 13:59

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Nee zeg, wat doe ik ongeloofelijk moeilijk :( |:( |:( |:(

Oke, dat was dom :|

Had alles ongeveer geprobeerd, was er alleen vanuit gegaan dat zoiets beveiligd zou zijn; topic kan dicht :P

[ Voor 6% gewijzigd door Shapeshifter op 15-03-2005 23:53 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

Voor echte streams kan je het beste COCSoft Stream Down gebruiken, echt een supper proggie.
Ook hier ff kijken of er geen copyrights op de filmpjes ... jeddedy,jeddedy,jeddedy,jeddedy,jeddedy, enz

[ Voor 205% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 01:53 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ervanuitgaan dat iets beveiligd is is nooit slim :P Verder is er genoeg te vinden door je topictitel even in de search te kloppen voor je een topic opent :) [search=stream rippen] Volgende keer even doen voor je een topic opent dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.