Toon posts:

Hiper Media Case te verkrijgen in NL ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alternate heeft een nieuwe lijn media pc's geintroduceerd

Alternate Media PC

het gaat om de behuizing, ik heb al wat gezocht en heb inmiddels een review gevonden

Hiper Media Case review

het gaat dus om deze case
Afbeeldingslocatie: http://www.hipergroup.com/ee.jpg

Hipergroup.com

Heeft iemand enig idee, waar ik deze case zou kunnen aanschaffen? Liefst binnen NL. Op de site van Alternate wordt de kast namelijk niet los aangeboden.

Of heeft iemand ervaring met de case ? Ik ben nieuwsgierig naar de voeding en ervaringen met inbouwen van CPU koelers etc

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 23:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
mmm niet erg bekend bij jullie dus..........

Heb alternate inmiddels benaderd en die geven aan dat de behuizing idd niet apart te koop is. erg jammer :'(

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hetzelfde heb ik dus met die media center desktop case van Paradigit, alhoewel dit een echte barebone betreft (eigen moederbord etc). Paradigit heeft schijnbaar een licentie met de originele fabrikant waardoor ze geen losse cases mogen verkopen |:( , zo is mij verteld.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-02 11:01
Ik heb misschien ook wel interesse in die kast ja, dus ben benieuwd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een e-mail verzonden naar Hiper met de vraag of er een importeur voor nederland is of dat ze een suggestie hebben voor een online shop met mogelijkheid tot verzending naar NL

Ik hoop dat er iets uit komt....... even afwachten dus

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reactie van Hiper,

Hiper verkoopt haar producten in ieder geval via deze 2 website's

www.komplett.com

www.xcase.co.uk

op de site van xcase kan ik de kast wel vinden en kost hij 57 pond inclusief VAT dat komt neer op zo'n €85, echter komt er nog het een en ander aan shipping costs bij en zit je op 76 pond en dat is ongeveer €113.

Duur maar wel aan te komen dus.

Op de site van Komplett heb ik de kast niet kunnen vinden, jammer want daar is het vast goedkoper omdat Komplett ook een nederlandse site heeft. Ik ga Komplett dus maar even een mail sturen. :)

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Stuur gewoon eens een mailtje met wat je wilt naar de lokale computerboer, als Paradigit en Alternate het kunnen leveren in de vorm van een barebone, moet een andere winkel deze kast ook gewoon kunnen leveren volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Komplett heeft me inmiddels laten weten dat de Hiper media case niet in hun assortiment zit. Maar goed dat ik ook al gezien op de website....

Ik neem dan maar aan dat ze niet de moeite willen nemen om een exemplaat te bestellen voor me. ( kan ik me ook wel voorstellen, schiet natuurlijk ook niet op)

Heeft iemand nog een suggestie waar ik het zou kunnen proberen ??

Verwijderd

Op www.media-center.nl kun je de kastjes ook los bestellen.
Pagina: 1