Toon posts:

[bfv] Battlefield vietnam - Wrong version?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen,

Ik zag vandaag in het intertoy's blaadje battlefield vietnam staan voor €15,- die heb ik dus maar even gekocht.
Nu kan ik het spel spelen...maar niet online. Ik heb de nieuwste patch gedownload (v1.21, correct me if i'm wrong) en er overheen gegooid, maar dat mocht niet baten. Daarna dacht ik...misschien komt het wel omdat ik de aanvullende mods/levels niet heb. Dus ik WW2 Mod gedownload, geïnstalleerd en daar overheen de patch weer geïnstalleerd wat volgens de readme van de patch moet als je de WW2 mod installeert. Nee hoor, als ik een level aanklik waarvan ik zeker weet dat ik hem heb nog steeds die super irritant error: Wrong version! 8)7

Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Want BFV offline is ook leuk...maar ik speel toch liever tegen/met echte personen ipv bots.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Heb je dit bij iedere server waarmee je probeert te connecten?
Verder wel correct ge-update, dus de full 1.2 patch en daarna de 1.2 naar 1.21 incremental?
En weet je zeker dat je een Vietnam of WW2 server uitkiest?

[ Voor 57% gewijzigd door Crash op 16-03-2005 07:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 07:10:
Heb je dit bij iedere server waarmee je probeert te connecten?
Verder wel correct ge-update, dus de full 1.2 patch en daarna de 1.2 naar 1.21 incremental?
En weet je zeker dat je een Vietnam of WW2 server uitkiest?
Jup...die incremental geval heb ik er ook nog overheen gezet. Ik dacht dat het kwam omdat punkbuster misschien uit stond, maar helaas. WRONG VERSION 8)7 twitwi
Ik heb in het spel gekeken welke levels standaard komen bij BFV en de WW2 mod en de servers die die bepaalde levels draaide heb ik zitten aanklikken. Hell, ik ben alle servers wel zo een beetje afgegaan in gamespy...alhoewel de error daar anders omschreven wordt (kan het spel niet starten..vage reden) komt het op hetzelfde neer.

Ik wil spelletje spelen :'(

edit:
Ohja, ik heb ook nog gekeken in het register waar de versie-key staat zegmaar, die staat ook correct. Andere plaatsen dan het register waar dit eventueel wordt vastgelegd? Daarnaast is
het misschien wel even handig om de volgende dingen te melden: :D
Voordat ik deze legale versie kocht heb ik 1weekje met een illigale versie gedraaid om te kijken of ik het spel leuk vond. Dat vond ik, dus ik was sowieso wel van plan om het spel te gaan kopen. Ik de die 'illigale' versie netjes verwijdered, het register doorgezocht en eventuele sleutels die er nog waren...
Daarnaast heb ik de legale versie nu 2maal geïnstalleerd en er weer afgehaald.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 10:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, ik heb nog even gekeken op andere forums en het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem waar EA ook niet direct een antwoord op heeft :|

Het probleem met de WW2 mod is dat je minimaal versie 1.1 geïnstalleerd moet hebben voordat je die kunt installeren. Als je eerst de nieuwste patches installeert en vervolgens de WW2 mod en daar weer de patches overheen kan het voorkomen dat het dus niet werkt, bron:
http://www.forumplanet.co....asp?fid=7112&tid=1616541

Een beetje de forum's afgaand doet dit probleem zich ook voor als je vanaf een nieuwe installatie direct de nieuwste patches installeerd. Het is kortom een beetje aanklooiën met de patches etc tot je het spel werkend krijgt :(

Ik denk dat ik als ik straks klaar ben met "werken" eerst weer een schone versie installeer..daar overheen patch1.1, waarna je de WW2 mod kan installeren. Vervolgens daar overheen de v1.2 en v1.21 patches...misschien dat het zomaar werkt. Ik vindt het verder wel een gare zooij van EA...hopelijk doen ze er snel wat aan!