Beste tweakers,
ik heb sinds een jaartje nu de Black Icemat 1st edition.. dingetje werkt goed, alleen ik ben een intensieve gamer, dus verslijt veel padsurfers/teflon.. ik vervang ze regelmatig, maar tot mijn grote verbazing, begint mijn icemat te slijten!!! ik heb in het midden een soort van "dieper gedeelte" liggen. niet te zien met het oog, maar zeer vervelend merkbaar als mn muis stilstaat, en ik zie mn muiscursor naar rechtsonder sluipen....
heeft iemand dezelfde ervaring hiermee.? ik heb dit probleem al eventjes, en was bang dat het aan mijn muis lag, maar na testen op wit papier had ik hier dus geen last van.. daarnaast vind ik de service van icemat niet helemaal netjes. ik heb op 30 januari 2005 een e-mailtje gestuurd, met de vraag of dit normaal was. nu heb ik leesbevestiging aanstaan, maar nix geen melding gekregen. toen heb ik 6 februari ook een emailtje gestuurd, met dezelfde inhoud.. wéér geen reactie. heb ik vorige week woensdag de mensen van icemat gebeld, gevraagd hoe dit zat, kreeg ik een smoes van ja, niet gelezen bl44t...... nu had ik dus gevraagd hoe ze dit op wilden lossen, en meneer zei dat ze eigenlijk geen garantie hebben voor slijtage, máár meneer zou wel even navragen wat hij kon regelen...hij beloofde de volgende dag terug te bellen.. ik dus volgende dag.. niet gebeld worden.. had er best vertrouwen in, maar helaas word dit grof beschaamd....
morgen ga ik weer opnieuw bellen, en ik vroeg me af, of ik nou als enige slijtage heb, of dat er meer mensen zijn die dit hebben..? aangezien de muismat rond de €35,- kost, vind ik dit eigenlijk niet kunnen...
laat het aub even horen..
ik heb sinds een jaartje nu de Black Icemat 1st edition.. dingetje werkt goed, alleen ik ben een intensieve gamer, dus verslijt veel padsurfers/teflon.. ik vervang ze regelmatig, maar tot mijn grote verbazing, begint mijn icemat te slijten!!! ik heb in het midden een soort van "dieper gedeelte" liggen. niet te zien met het oog, maar zeer vervelend merkbaar als mn muis stilstaat, en ik zie mn muiscursor naar rechtsonder sluipen....
morgen ga ik weer opnieuw bellen, en ik vroeg me af, of ik nou als enige slijtage heb, of dat er meer mensen zijn die dit hebben..? aangezien de muismat rond de €35,- kost, vind ik dit eigenlijk niet kunnen...
laat het aub even horen..