Ik ben sinds zo'n 3 maanden in het bezit van een Club3D 5900XT. Bij die kaart stond duidelijk op de doos dat er een tempsensor in zit. Nou heb ik die nog nooit werkend gezien, totdat ik de laatste versie van Everest Home gebruikte. Daar staat die tempsensor er gewoon bij en geeft ook de GPU en de omgevingstemperatuur aan.
Ga ik dan terug naar de NvidiaDrivers (met of zonder Coolbits, maakt niet uit), dan zie ik helemaal geen tabblad met de temperatuur. Ik heb nu onderhand al verschillende versies gebruikt van de drivers en heb net geüpdate naar de nieuwste versie, maar het mag\mocht allemaal niet baten.
Zoals in de screenies hieronder te zien zijn, geeft Everest wel temperaturen, maar de Drivers niet:

Specs:
Betreft dus de Club3d 5900XT
op een Asus K8v SE Deluxe.
Iemand enig idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen\maken is?
Ga ik dan terug naar de NvidiaDrivers (met of zonder Coolbits, maakt niet uit), dan zie ik helemaal geen tabblad met de temperatuur. Ik heb nu onderhand al verschillende versies gebruikt van de drivers en heb net geüpdate naar de nieuwste versie, maar het mag\mocht allemaal niet baten.
Zoals in de screenies hieronder te zien zijn, geeft Everest wel temperaturen, maar de Drivers niet:

Specs:
Betreft dus de Club3d 5900XT
op een Asus K8v SE Deluxe.
Iemand enig idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen\maken is?
NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR