[WinAmp] ziet geen audiocd met datatrack

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik een audio CD gekocht (+1 datatrack). Ik dacht deze te kunnen beluisteren in WinAmp maar die ziet op de CD geen audiotracks staan. Ook in de windows verkenner staan geen tracks (alleen die datatrack). Echter Media Player herkent audio direct en speelt de CD gewoon af.

Omdat ik al jaren WinAmp gebruik en deze ook graag wil blijven gebruiken is mijn vraag:
Is het uberhaupt mogelijk om WinAmp voor dergelijke CD's (met datatrack) te gebruiken en zo ja hoe moet ik dit aanpakken?

Technische Specs:
Windows XP, SP2, incl laatste updates
WinAmp 5.0.8e
Andere CD's werken prima in WinAmp
Search geeft geen uitkomst op dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het probleem ligt in het feit dat het een multimode CD is en Windows daar (geloof ik) alleen de laatste sessie van weergeeft. Wat je kan doen is met IsoBuster de andere sessie afhalen en dan rippen naar MP3 ofzo. Er is volgens mij geen andere mogelijkheid om een bepaalde sessie geforceerd te lezen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:02:
Het probleem ligt in het feit dat het een multimode CD is en Windows daar (geloof ik) alleen de laatste sessie van weergeeft. Wat je kan doen is met IsoBuster de andere sessie afhalen en dan rippen naar MP3 ofzo. Er is volgens mij geen andere mogelijkheid om een bepaalde sessie geforceerd te lezen? :)
Dat is idd een optie maar wat ik dan vaak vind is dat Windows Media Player (9/10) wel de audiotracks/ CD herkent en zonder problemen afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik kan helaas niets anders zeggen dan dit:
zojuist een cd geprobeerd waar een audio + data track op staat... en die doet het gewoon onder winamp 5.08. Gewoon d'r in stoppen, naar media library en laden maar... dan komt ie vanzelf met het CCDB-schermpje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FireArrow schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:03:
Ik kan helaas niets anders zeggen dan dit:
zojuist een cd geprobeerd waar een audio + data track op staat... en die doet het gewoon onder winamp 5.08. Gewoon d'r in stoppen, naar media library en laden maar... dan komt ie vanzelf met het CCDB-schermpje toch?
Dit werkt idd. Ik gebruik nooit de media library omdat de CD's altijd wel gezien werden via de 'eject'-buttom. Bedankt FireArow !